وزنه برداری، گرفتار تصمیم اشتباه/ادامه بلاتکلیفی

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۲:۳۶:۰۸
کد خبر: ۱۱۲۳۸۹۷
وزنه برداری، گرفتار تصمیم اشتباه/ادامه بلاتکلیفی
با گذشت نزدیک به ۳ ماه از استعفای اجباری محمود بهرام‌پور ‌رئیس موفق هیئت وزنه‌برداری استان کرمان که تحت تاثیر حاشیه سازی‌های معدود مخالفانِ عملکرد درخشان او صورت پذیرفت، این هیئت وارد حاشیه‌هایی شد که موجب آشفتگی و بلاتکلیفی در این رشته ورزشی و اهالی آن شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ در روزهای اخیر و پس از تعیین سرپرست برای هیئت و با هدف برگزاری هرچه سریع‌تر مجمع انتخاباتی، و به رغم این که انتخاب یک سرپرست نا آشنا و غیر ورزشی خود به قدر کافی سوال برانگیز می‌نمود، اقدام جبرانی، سنجیده و به موقع اداره کل ورزش و جوانان استان برای انتشار اطلاعیه و آغاز ثبت نام کاندیداها و برگزاری هرچه سریع‌تر مجمع انتخاباتی، این امید را در جامعه وزنه‌برداری به وجود آورده بود که بلاتکلیفی‌ها خاتمه و مدیریت هیئت استان به نقطه ثبات برسد.

امیدی که ناگهان و با تصمیمی غیر شفاف و سوال برانگیز، مبنی بر توقف ثبت نام‌ها و تعویق انتخابات به یأس تبدیل و منشاء تداوم بلاتکلیفی‌ها در این هیئت پرحاشیه شد.

خبر رسیده علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری درتماس تلفنی یا ارسال نامه به میثم پاریزی مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمان، خواستار جلوگیری از ادامه ثبت‌نام‌ها و تعویق برگزاری مجمع شده است.

هر چند مشخص نیست چه دست‌ها و چه افرادی، و با چه هدفی در این اقدام و ایجاد وقفه در تصمیم درست اداره کل استان دخیل بوده‌اند، اما شنیده‌ها حاکی است، سرپرست جدید و غیر ورزشی این هیئت که می‌توانست با تسریع دربرگزاری انتخابات و رفع بلاتکلیفی در بین اهالی و حوزه مدیریت وزنه برداری استان وظایف قانونی خود را عملی سازد، شخصاً دست به مکاتبه با فدراسیون زده و درخواست تعویق انتخابات را ارائه داده است.

خبری که اگر صحت داشته باشد، می توان آن را یکی از کمترین تبعات استفاده از افراد نا آشنا با فضای ورزش در حوزه مدیریتی ارزیابی نمود، که احتمالا منجر به تبعات جبران ناپذیر بیشتر، از جمله ادامه بلاتکلیفی و عمیق‌تر شدن اختلافات و شکاف‌ها دراین هیئت پرحاشیه خواهد شد.

البته این موضوع از سویی می‌تواند، آزمونی باشد برای مسئولان ورزش و حتی مدیریت استان، در جهت دفاع از حق قانونی خود برای اجرای تصمیمات صحیح منطقه‌ای بدون مداخله مرکزنشینان.

مداخله نامبارکی که افتضاح تاریخی مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان، یکی از نمونه‌های بارز آن به شمار می رود.

هدف از تعویق انداختن مجمع انتخاباتى چیست؟

آیا عده‌ای می‌خواهند با نظر خود مجمع را مهندسى کنند؟

چه کسى قرار است سکان هیئت را به دست گیرد؟!

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز