جدال نمایندگان بانوان کرمان در لیگ‌های برتر فوتبال و فوتسال

۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۲۳:۵۳:۴۷
کد خبر: ۱۱۲۴۳۴۸
جدال نمایندگان بانوان کرمان در لیگ‌های برتر فوتبال و فوتسال
رئیس کمیته های روابط عمومی و فرهنگی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، نمایندگان بانوان کرمان روز جمعه سوم بهمن ماه به مصاف با حریفان خود می‌روند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عرفان امیرخسروی، از کرمان، به دیدار‌های نمایندگان بانوان استان کرمان و داوران قضاوت کننده در این بازی‌ها اشاره و عنوان کرد: در هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، مس رفسنجان روز جمعه سوم بهمن ماه در سالن دانشگاه پیام نور رفسنجان به مصاف رهیاب تهران می‌رود که لیلا آقاجانلو در کنار لیلا ویسی و مهدیه رشیدی رنجبر (کرمان) این دیدار را قضاوت می‌کنند، سیده تابنده زارع وقت نگهدار و لیلا معتمدنیا (کرمان) ناظر بازی است.

او به برگزاری دو دیدارِ نمایندگان فوتبال کرمان در هفته هشتم لیگ برتر اشاره کرد و افزود: این دو بازی هم در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور است که روز جمعه سوم بهمن ماه برگزار می‌شود.

امیرخسروی تصریح کرد: در یکی از این دیدارها، شهرداری بم مقابل فولاد مبارکه صف آرایی می‌کند که مهسا قربانی، نرگس مولایی، الناز اسماعیل زاده و زهرا غیاثوند کوبل داوری این دیدار هستند.

او بیان داشت: شهرداری سیرجان نیز مقابل وچان کردستان به میدان می‌رود که سلطنت نوروزی، زهرا امدادی، زهرا رمرودی و صفیه خلیلی کوبل داوری این بازی هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز