برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال در شهرستان‌های سراسر کرمان

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۹:۳۸:۱۰
کد خبر: ۱۱۲۴۷۸۰
برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال در شهرستان‌های سراسر کرمان
سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان از برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال در ۲۳ شهرستان استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محسن سلاجقه ضمن اعلام این خبر گفت: هیئت فوتبال استان کرمان، به دنبال انجام وظایف ذاتی خود و به حرکت درآوردن چرخ مسابقات فوتبال در سراسر استان کرمان، اقدام به طراحی و برنامه ریزی یک دوره مسابقات فوتبال و فوتسال کرده است، به گونه‌ای که تمامی ۲۳ شهرستان استان در آن حضور داشته باشند.

او افزود: شیوه برگزاری مسابقات معطوف به دوران کرونا است و تلاش شده با کاهش سفر‌های بین شهری و در نظر گرفتن تسهیلات ویژه‌ای برای شرکت کنندگان، تمامی شهرستان‌ها در مسابقات حضوری فعال داشته باشند.

سلاجقه با اعلام اینکه جایزه نقدی قابل توجهی برای تیم قهرمان و نایب‌قهرمان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: به تیم نخست ۱۰ میلیون تومان و تیم دوم ۵ میلیون تومان به عنوان جایزه تعلق می‌گیرد.

او بیان داشت: مسابقات، ورودی نخواهند داشت و هزینه برگزاری بازی‌ها را هیئت استان کرمان تقبل می‌کند.

سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان، یکی از مهمترین شاخص‌های ارزیابی عملکرد هیئت‌های شهرستان‌ها را برگزاری هر چه بهتر مسابقات مذکور دانست و گفت: مسابقات با نام شهیدان والامقام حاج قاسم سلیمانی و حسین پورجعفری برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود قبل از برگزاری هر مسابقه، پیوست فرهنگی آن که انجام مراسمی در خور شأن این شهدای والامقام است، صورت پذیرد.

سلاجقه افزود: مسئولیت برگزاری مسابقات هر شهرستان بر عهده هیئت فوتبال آن است و انتظار می‌رود، هیئت فوتبال هر شهرستان با اهتمام بیش از پیش، نسبت به برگزاری مسابقات به بهترین شکل ممکن اقدام کند.

او تصریح کرد: ثبت نام تیم‌ها و تحویل مدارک از طریق سایت هیئت با نام کاربری و رمز ورودی که برای شهرستان‌ها به صورت مجزا ارسال می‌شود، صورت می‌گیرد.

سلاجقه بیان داشت: روسای هیئت‌های شهرستان‌ها می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و رفع ابهامات در ساعات اداری با سیدحسین تاج الدینی، حسن گدری، محمد صنعتی و مهدی ارچنگی تماس حاصل کنند.

 

نظر شما