رسیدگی به دو پرونده رسانه‌ای در دادگاه مطبوعات کرمان؛

طرح مطالب همسو با رسانه‌های معاند خلافِ عرق ملی و وطن دوستی و مبانی اعتقادی است

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۰:۰۹:۴۵
کد خبر: ۱۱۲۴۸۱۳
طرح مطالب همسو با رسانه‌های معاند خلافِ عرق ملی و وطن دوستی و مبانی اعتقادی  است
رییس شعبه اول دادگاه کیفری یک کرمان گفت: مطبوعات دارای عرق ملی وطن پرستی و دوستدار استقلال و اعتلای کشور در مقابل دشمن می ایستد و مبارزه می کند. در این راستا هرگونه بی تفاوتی و یا طرح مطالب همسو و هم نوای با رسانه های معاند قطعا مخالف وطن دوستی و اعتقادات دینی و مذهبی است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حسین روحانی در حاشیه جلسه رسیدگی به پرونده دو رسانه استانی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی و تحمل هشت سال دفاع مقدس، وضعیت کنونی جمهوری اسلامی به جهت تجارب علمی و فنی به دست آمده از حیث بنیه علمی و دفاعی چشمگیر و قابل توجه است و در برخی موارد از جمله کشورهای برتر دنیا محسوب می شود.

وی ادامه داد: جبهه استعمار که منافع خود را در سلطه پذیری و عقب ماندگی ملت ها می بیند، این همه استقلال و پیشرفت را بر نمی تابد و همواره در حال بمباران افکار عمومی جهت کمرنگ کردن و بی اهمیت جلوه دادن توان داخلی است.

رییس شعبه اول دادگاه کیفری یک کرمان اظهارداشت: از باب مثال دانشمندان ما در حوزه بهداشت و سلامت موفق به ساخت یک دارو و یا یک واکسن بیماری خاصی می شوند، علاوه بر اینکه با وقاهت تمام ترور مدیران و دانشمندان مربوطه را در دستور کار قرار می دهند، با هزینه های فراوان از طریق رسانه های تحت مدیریت خود برای ایجاد حس ناتوانی در افکار عمومی تلاش می کند و اینجاست که مطبوعات دارای روحیه وطن پرستی و دوستدار استقلال و اعتلای کشور در مقابل دشمن می ایستند و مبارزه می کنند و در این راستا هرگونه بی تفاوتی و یا طرح مطالبی همسو و هم نوا با رسانه های معاند قطعا مخالف وطن دوستی و اعتقادات دینی و مذهبی است.

بر پایه این خبر، در این جلسه دادگاه مطبوعات کرمان رسیدگی به شکایات مطروحه علیه نشریه فراتر از چپ و پایگاه خبری کاروانسرا مورد رسیدگی قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز