مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری کرمان:

بازارچه‌های مشارکتی در بلوار پزشک و الغدیر شهر کرمان احداث می‌شود

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۰:۴۳:۵۲
کد خبر: ۱۱۲۴۸۵۱
بازارچه‌های مشارکتی در بلوار پزشک و الغدیر شهر کرمان احداث می‌شود
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌‌‌‌‌های کشاورزی شهرداری کرمان از راه‌اندازی بازارچه‌های مشارکتی در بلوار «پزشک» و «الغدیر» خبر داد و گفت که ساخت این بازارچه‌ها طراحی و برآورد هزینه شده و به‌زودی فراخوان آن‌ها داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمود ایرانمنش در جلسه پیگیری پروژه‌های عمرانی شهر کرمان، در خصوص پروژه‌ی ساخت بازارچه‌های مشارکتی بیان کرد: «بازارچه‌هایی که قرار است در بلوار «پزشک» و «الغدیر» ساخته شود، طراحی و برآورد هزینه شده و به‌زودی فراخوان داده می‌شود؛ بازارچه‌ی «ابوذر» نیز در حال تکمیل است».

وی خاطرنشان کرد: «مکان جدیدی برای بازار دام در نظر گرفته شده که به‌زودی طراحی و راه‌اندازی می‌شود».

ایرانمنش ادامه داد: «ساماندهی دست‌فروشان میدان «هفت‌باغ» و انتقال آن‌ها به محوطه جنب شهربازی کرمان واقع در ابتدای بلوار «22 بهمن»، مورد استقبال دست‌فروشان و شهروندان قرار گرفته است».

دبیر ستاد پروژه پیاده‌پذیری و حمل‌ونقل عمومی شهر کرمان نیز در این جلسه بیان کرد: «مسیر دوچرخه‌ی بلوار «22 بهمن» در جلسه‌ی شورای ترافیک تأیید شده و مسیر دوچرخه‌ی بلوار «جمهوری‌اسلامی» نیز به این شورا ارائه خواهد شد».

احمد احمدی همچنین از ساخت چهار سرویس بهداشتی در مناطق سه، دو و پنج شهر کرمان با سازه‌ی ال‌اس‌اف(LSF)  در آینده‌ی نزدیک خبر داد.

نظر شما