نگهبان جوان توسط آتش‌نشانی کرمان از چاه نجات یافت

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۱:۰۰:۰۲
کد خبر: ۱۱۲۴۸۷۳
نگهبان جوان توسط آتش‌نشانی کرمان از چاه نجات یافت
مدیر عامل سازمان آتش نشانی کرمان با اشاره به سقوط یک نگهبان ساختمان به داخل چاه، گفت: این فرد به همت نیروهای آتش نشانی از چاه بیرون کشیده شد.

به گزارش باشگاه خبرگزاری برنا؛ رضا میرزایی در این خصوص اظهار داشت: ظهر امروز جمعه ۳ بهمن ماه از سقوط جوانی که نگهبان یک ساختمان در حال ساخت بود به داخل یک چاه واقع در بلوار جمهوری اسلامی مطلع شدیم که بدون فوت وقت، دو تیم تخصصی امداد و نجات از ایستگاه‌های شماره یک و دو به همراه دو دستگاه خودروی مجهز به تجهیزات نجات به محل حادثه اعزام شد.

او افزود: تیم‌های امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سریعا در محل حادثه حضور پیدا کردند و عملیات امداد و نجات را در دستور کار خود قرار دادند.

میرزایی بیان داشت: چاه مورد نظر که نگهبان ساختمان به علت بی احتیاطی در آن سقوط کرده بود در محوطه گود برداری شده ساختمان در حال ساخت حفر شده است که آتش نشانان در دو عملیات، شامل خروج از چاه و انتقال شخص مصدوم با تلاش بسکت نجات ( وسیله‌ای مخصوص حمل و انتقال مصدومان حوادث که در نواحی پر خطر مثل دره یا ارتفاعات و کوه‌ها از آن استفاده می شود و به دلیل داشتن لبه‌های کناری در زمان بالا کشیدن یا پایین آوردن مصدوم به وسیله نجاتگران از آسیب بیشتر مصدوم جلوگیری می‌کند.) از محوطه گود برداری شده به بالا اقدام به نجات شخص کردند.

نگهبان جوان از چاه نجات یافت

او در ادامه ضمن توصیه رعایت نکات ایمنی به صاحبان پروژه‌ای ساختمانی تصریح کرد: شخص دچار حادثه شده با تلاش کارکنان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سریعا از چاه خارج شد و به وسیله عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

 

نظر شما