سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان:

لیگ تندرستی در کرمان برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۰:۱۶:۵۳
کد خبر: ۱۱۲۵۳۹۲
لیگ تندرستی در کرمان برگزار می‌شود
سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان گفت: نخستین لیگ تندرستی ایران در حوزه ورزش‌های همگانی، با مشارکت استان‌های سراسر کشور،به منظور ایجاد تحرک در میان مردم به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ناصر گل‌محمدی در این خصوص اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی‌های پیش بینی شده، نخستین لیگ تندرستی ایران با مشارکت تمامی استان‌های کشور از چهارم بهمن امسال آغاز و تا بیست و نهم برگزار خواهد شد.

او هدف از برگزاری لیگ تندرستی را آگاهی بخشی، پیشگیری از کم تحرکی و افزایش فعالیت جسمانی اقشار مختلف جامعه، معرفی هرچه بیشتر رویکرد جدید حاکم بر فدراسیون ورزش‌های همگانی و بهره‌گیری از دستورالعمل‌های علمی عنوان کرد.

گل‌محمدی به رتبه بندی برگزاری این لیگ اشاره و تصریح کرد: استان‌ها در یک جدول ٣٢ تیمی با هم رقابت می‌کنند که در پایان لیگ، براساس میزان مشارکت جمعیت هر استان امتیاز و رتبه استان مشخص خواهد شد و استان‌هایی که در لیگ امسال رتبه اول تا شانزدهم را کسب کنند به لیگ برتر صعود کرده و سایر استان‌ها باید در لیگ دسته اول حضور داشته باشند.

او بیان داشت: لیگ برتر با مکانیزمی متفاوت، بسیار جذاب و با تغییرات عمده برگزار می شود و جذب اسپانسر، پخش تلویزیونی و طراحی متفاوت نحوه برگزاری از ویژگی‌های لیگ برتر سال آینده خواهد بود.

سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان گفت: در این لیگ، افراد بالای ۱۰ سال پس از ثبت نام در سایت ایران تندرستی irantandorosti.ir روزانه نسبت به ارسال فیلم ۳۰ ثانیه از حرکات ورزشی در سامانه اقدام می‌کنند و با برنامه تمرینی و کد همان روز آشنا می‌شوند.

گل‌محمدی افزود: بدین منظور در حالی که ابتدا کد مربوطه را اعلام می‌کنند ٣٠ ثانیه از تمرینات ارائه شده را انجام داده و ویدئو می‌گیرند، مجدداً به سایت مراجعه کرده و با تکمیل فرم، ویدئو را ارسال می‌کنند و بدین ترتیب، هر روز یک کد اختصاصی دارد که با روز‌های دیگر تفاوت دارد و باید در ابتدای تمرین حتما آنرا اعلام کنند در غیر اینصورت امتیازی لحاظ نخواهد شد.

او با اشاره به اینمه هر نفر با یک سیم کارت می‌تواند شرکت کند، تصریح کرد: هر روز ساعت ۲۲، برنامه تمرین فردا در سایت گذاشته می‌شود و علاقه مندان از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ فرصت دارند، فیلم گرفته شده از خودشان را به سایت ارسال کنند.

گل محمدی بیان داشت: گوشی‌های دو سیم کارت مشروط به اینکه برای دو نفر مجزا استفاده شود، مجاز است و همچنین در هر روز یکبار و حداکثر ۴۹ بار (جمعه‌ها روز Rest است) و سایت اجازه ارسال بیش از یک ویدئو را به افراد نمی‌دهد.

سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان افزود: در پایان، از استان‌ها و شهرستان‌های برتر تقدیر ویژه شده و همچنین ۱۴ جایزه ۱۰ میلیون ریالی به افرادی که بیشترین مشارکت داشته باشند و به ۴ نفر در پایان هر هفته، هر نفر ۵ میلیون ریال به قید قرعه جوایزی اهدا می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز