رئیس اتاق بازرگانی کرمان:

حمایت از تشکل های تخصصی افزایش یابد

۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۰۸:۵۵:۲۶
کد خبر: ۱۱۲۸۶۱۸
حمایت از تشکل های تخصصی افزایش یابد
رئیس اتاق بازرگانی کرمان گفت: حمایت از تشکل های تخصصی و تشکل گرایی باید افزایش یابد زیرا با انجام این مهم استان و کشور در ابعاد مختلف بهره‌مند خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سیدمهدی طبیب‌زاده، در نشست با اعضای هیات رئیسه انجمن صنایع دستی استان افزود: خوشحالیم که انجمن در مدت کوتاهی که شکل گرفته با وجود افراد علاقمند در آن، توانسته عملکرد خوبی ارائه دهد و همین موضوع انتظارات از این انجمن را افزایش داده است. وی ادامه داد: با کمک گرفتن از مشاور، نقشه راه توسعه کمی و کیفی صنایع دستی استان تدوین و برنامه‌ریزی لازم برای رفع موانع در مسیر توسعه صنایع دستی استان صورت گیرد.

طبیب زاده، ضمن قدردانی از اعضای انجمن صنایع دستی کرمان برای ایجاد صمیمت و همدلی و پیگیری مسائل مربوط به این حوزه، اظهار کرد: همه شرایط برای حمایت از صنایع دستی استان فراهم است.

در ادامه رئیس انجمن صنایع دستی کرمان گفت: استقبال بسیار خوبی از رویداد هنرهای سنتی استان کرمان که از 25 دی ماه آغاز و تا 20 بهمن ماه جاری در موزه هنرهای معاصر صنعتی ادامه دارد، صورت گرفته است. مهران رضاپور، افزود: این رویداد با همت اعضای انجمن صنایع دستی و همکاری سایر مجموعه ها در سطح و کیفیت بسیار خوب برگزار شده و 600 اثر که بیشتر آنها آثار فاخر بود به دبیرخانه این رویداد رسید.

وی بیان کرد: آثار رسیده توسط 19 داور (برای هر رشته سه داور) بررسی و در نهایت بیش از 400 اثر برای نمایش انتخاب شدند. رضا پور، ادامه داد: انجمن در مدت چهار ماه پس از شکل گیری به خوبی فعالیت های خود را پیش می برد و کارگروه های هنری، پژوهشی، بازاریابی، تبلیغات، آموزش و برنامه ریزی برای فعالیت هر چه بیشتر و تخصصی تر در این انجمن تشکیل شده است. رئیس انجمن صنایع دستی کرمان، درخواست بازنگری دریافت برخی مدارک برای عضویت در اتاق، سرمایه گذاری و ارتباط با معین های اقتصادی برای حمایت از فعالان صنایع دستی را از جمله نیازهای فعلی این انجمن برشمرد.

گفتنی است در این نشست برخی مسائل دیگر مربوط به صنایع دستی استان مطرح و بررسی شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز