رئیس مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان کرمان:

اموال سازمان ملی جوانان، به سمن های جوانان بازگردانده شوند

۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۰۹:۰۷:۱۷
کد خبر: ۱۱۳۲۵۸۸
رئیس مجمع جوانان استان کرمان گفت: پس از ادغام سازمان ملی جوانان و سازمان تربیت بدنی اموال جوانان به ویژه خانه های جوانان در اختیار دستگاه های دیگر قرار گرفت که انتظار می‌رود پس از سال‌ها، این اموال به سمن های جوانان بازگردانده شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ احمد احمدی‌نژاد با همراهی جمعی از روسای مجامع استانی و هیات مدیره مجمع ملی در دیدار با مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات کشور از لزوم واگذاری خانه های جوانان به سمن های جوانان گفت و خاطرنشان کرد: پس از ادغام سازمان ملی جوانان و سازمان تربیت بدنی اموال جوانان به ویژه خانه های جوانان در اختیار دستگاه های دیگر قرار گرفت که انتظار میرود پس از سال‌ها، این اموال به سمن های جوانان بازگردانده شوند.

او افزود: جایگاه و نقش سمن های جوانان نسبت به قبل کمرنگ شده و انتظار می رود مسوولین کشور از ظرفیت های جوانان بیش از پیش استفاده کنند.

مهرداد بذرپاش در این دیدار قول مساعد داد تا پس از پی گیری های لازم اموال جوانان به ویژه خانه های جوانان بازگردانده شوند.

او در پایان اضافه کرد: از روسای مجامع در استانها به عنوان همیار دیوان استفاده خواهد شد تا در جهت رتق فتق امور مربوط به سمن‌های جوانان از این پس مشکلات گذشته وجود نداشته باشد.

نظر شما