محدودیت های ترافیکی ۲۲ بهمن اعلام شد/ رژه خودرویی در محور هفت باغ

۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۰۹:۳۲:۰۱
کد خبر: ۱۱۳۳۹۰۱
محدودیت های ترافیکی ۲۲ بهمن اعلام شد/ رژه خودرویی در محور هفت باغ
رییس پلیس راه شمال استان کرمان محدودیت‌های ترافیکی 22 بهمن را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ علی رضایی اظهار کرد: آیین یوم الله 22 بهمن امسال در کرمان به صورت رژه خودروها در محور هفت باغ علوی برگزار می شود.

وی افزود: به منظور ایمنی ترافیکی و تسهیل در برگزاری این مراسم، پلیس محدودیت های ترافیکی در این محور را به مرحله اجرا خواهد گذاشت.

رضایی بیان کرد: روز چهارشنبه 22 بهمن ماه، تردد خودروهایی که رانندگان آنان قصد عزیمت به سمت ماهان و شهرستان های شرقی و جنوبی استان را دارند از محور هفت باغ علوی از ساعت 8 صبح از سمت کرمان ممنوع  خواهد بود.

وی افزود: رانندگان می توانند از محورهای کرمان – جوپار – ماهان و  محور میدان سرآسیاب کرمان – اتوبان قدیم ماهان به عنوان مسیر های جایگزین استفاده کنند.

رییس پلیس راه شمال استان کرمان تصریح کرد: مسیر ماهان به سمت کرمان(محور هفت باغ) نیز در ساعات اعلام شده مسدود بوده و رانندگان باید از مسیرهای جایگزین تردد کنند.

وی با اشاره به اینکه محورهای فرعی منتهی به بزرگراه هفت باغ نیز در بازده زمانی 8  الی 11 صبح چهارشنبه 22 بهمن مسدود خواهد بود، از ساکنین این محور خواست: در ساعات محدودیت از تردد در این مسیر خودداری کنند.

وی گفت: فقط خودروهایی که قصد شرکت در مراسم با شکوه رژه خودرویی یوم الله 22 بهمن را دارند می توانند از سمت کرمان وارد محور هفت باغ شده و در برنامه فوق شرکت نمایند.

رضایی ضمن دعوت از شهروندان برای شرکت در آیین یوم الله 22 بهمن بیان کرد: پلیس نیز همراه و هم صدا با مردم شهید پرور و ولایت مدار استان کرمان در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، نسبت به تامین نظم و امنیت ترافیکی در خدمت شهروندان خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز