استاندار کرمان:

امنیت پایدار کشور با مشارکت سران طوایف تثبیت شده است/ امنیت زیربنای زندگی انسان‌هاست/ سران قبایل و طوایف در آسایش و آرامش مردم نقش اساسی دارند

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۸:۴۴:۴۷
کد خبر: ۱۱۳۹۹۷۸
امنیت پایدار کشور با مشارکت سران طوایف تثبیت شده است/ امنیت زیربنای زندگی انسان‌هاست/ سران قبایل و طوایف در آسایش و آرامش مردم نقش اساسی دارند
استاندار کرمان از همه سران و بزرگان اقوام و طوایف خواست تا در امور کشور به ویژه امنیت پایدار مشارکت داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی زینی‌وند در حاشیه سفر به شهرستان ریگان در جمع خبرنگاران تاکید دین مبین اسلام در احترام به بزرگان را یادآور شد و با برشمردن نقش سران و بزرگان طوایف در امنیت و توسعه کشور عنوان کرد: بزرگان اقوام و طوایف در معادلات سیاسی و اجتماعی نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

وی ادامه داد: ایران اسلامی کشوری با تنوع قومیتی است و بزرگان و سران قبایل و طوایف که در واقع ریش‌سفیدان و افراد مورد تکریم همه مردم هستند، می‌توانند در آسایش و آرامش مردم نقش اساسی ایفا کنند.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان، امنیت را زیربنای زندگی انسان‌ها دانست و افزود: همه اتفاقات و اقدامات در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، توسعه، گردشگری و غیره با زیربنای امنیت پیش برده می‌شوند.   

وی با تاکید بر اینکه در جمهوری اسلامی ایران، مردم نقش اساسی در دوام و بقای حاکمیت و نظام اسلامی دارند، اظهار داشت: امر مهمی که امام راحل و مقام معظم رهبری همواره بر آن تاکید کرده‌اند، اکنون نیز تاکید ما بر نقش و مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف است و در این راستا بزرگان و افراد دارای مرجعیت و محل رجوع بخشی از اقوام و مردم منطقه، می‌توانند نقش موثری ایفا کنند.  

دکتر زینی‌وند گفت: همیشه امنیت پایدار را در منطقه، کشور و مرزها با تکیه و اعتماد به مردم و بزرگان به نحو مطلوب‌تری انجام داده و تثبیت کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران کشوری امن است، افزود: اقتدار نیروهای نظامی و امنیتی ما در منطقه مثال زدنی است و برقراری امنیت روانی و ایجاد امنیت پایدار با مشارکت مردم و با محوریت بزرگان قبایل و طوایف بیشتر قابل دوام و بقا است.

استاندار کرمان از همه بزرگان اقوام و طوایف خواستار مشارکت در امور کشور به ویژه امنیت شد و افزود: از سران و بزرگان می‌خواهیم که کمک کنند تا ثبات پایدار کشور که حاصل خون شهیدان است تا سال‌های سال و نسل‌های آینده تداوم داشته یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز