اعتراف سارقان سیم برق به ۲۶ فقره سرقت

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۱:۲۵:۳۶
کد خبر: ۱۱۴۳۷۹۸
اعتراف سارقان سیم برق به ۲۶ فقره سرقت
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان از شناسایی و دستگیری سارقان سیم برق و اعتراف آنان به 26 فقره سرقت در سطح شهرستان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ مهدی پور امینایی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان کرمان دستگیری سارق یاسارقان در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا ماموران انتظامی بخش ماهان با  افزایش گشت های محسوس و نامحوس موفق شدند سارقان را در حین سرقت شناسائی کنند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان افزود: سارقان به محض رویت ماموران با یک دستگاه خودرو پراید اقدام به فرار کردند که در نهایت در یک عملیات پلیسی  و تعقیب مراقب در شهر کرمان با همکاری سایر گشت های انتظامی دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی منتقل شدند.

سرهنگ پورامینایی خاطر نشان کرد: سارقان در بازجوئی های تخصصی ماموران به 26 فقره سرقت سیم برق شبکه هوایی در سطح شهرستان کرمان اعتراف کردند و در ادامه جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

پور امینایی در پایان گفت: سرقت تجهیزات شبکه توزیع برق علاوه بر اینکه بار مالی زیادی برای دولت و مردم در پی دارد، مشکلات دیگری را نیز برای جامعه به وجود می آورد که تبعات منفی آن حتی موجب مختل شدن زندگی اجتماعی افراد جامعه می‌شود و پلیس با تلاش شبانه روزی خود هرگز اجازه جولان  به سارقان را نخواهد داد.

 

 

نظر شما