فرزاد حسینخانی، سرمربی مس نوین کرمان:

اجازه نمی‌دهیم بازی با پرسپولیس تمرکز ما را از لیگ برهم بزند

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۹:۲۳:۰۸
کد خبر: ۱۱۴۴۱۶۳
اجازه نمی‌دهیم بازی با پرسپولیس تمرکز ما را از لیگ برهم بزند
فرزاد حسینخانی سرمربی تیم فوتبال مس نوین پس از قرعه کشی رقابت های جام حذفی و بازی تیمش برابر پرسپولیس گفت: نباید اجازه دهیم بازی با پرسپولیس در حذفی تمرکز ما را برای بازی های لیگ دسته دوم برهم بزند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ فرزاد حسینخانی سرمربی تیم فوتبال مس نوین پس از قرعه کشی رقابت های جام حذفی و بازی تیمش برابر پرسپولیس اظهار داشت: نباید اجازه دهیم بازی با پرسپولیس در حذفی تمرکز ما را برای بازی های لیگ دسته دوم برهم بزند.

او افزود: به هرحال طبیعی است که بازی برابر پرسپولیس یک بازی خاص قلمداد شود و ما از فرصت این بازی برای اثبات شایستگی های تیم خود استفاده می کنیم و حالا که اکثر فوتبال دوستان ایرانی این بازی را دنبال می کنند شک نداشته باشید که بچه های شایسته تیم ما بهترین عملکرد خود را برابر پرسپولیس انجام خواهند داد.

حسینخانی ادامه داد: قطعا پرسپولیس روز راحتی برای صعود در کرمان نخواهد داشت اما به طور کلی هرگز نباید اجازه دهیم تیم ما تحت تاثیر این بازی تمرکز خود را از مسابقات لیگ دو از دست بدهد و به بچه ها گوشزد کردم که تمام فکر و ذکر خود را معطوف به بازی روز دوشنبه برابر محتشم در تبریز داشته باشند و به هیچ وجه حق نخواهند داشت که در این بازی حساس و همچنین ادامه بازی های لیگ دو در فکر بازی برابر پرسپولیس باقی بمانند.

سرمربی مس نوین در رابطه با بازی برابر پرسپولیس تصریح کرد: به هرشکل تیمی که قهرمانی متوالی در فوتبال ایران به دست می آورد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا می رسد قطعا تیم شایسته ای است و پرسپولیس در جام حذفی با تمام قدرت برای قهرمانی بازی می کند اما همانگونه که گفتم تیم ما برابر تیم خوب پرسپولیس دست و پا بسته نخواهد بود. این بازی در کرمان انجام می شود و ما نماینده کرمان برابر این تیم هستیم و حتما بهترین عملکرد خود را برابر این تیم خواهیم داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز