مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان خبر داد:

افزایش ۱۰ درصدی جذب اشتراک گاز در استان کرمان

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۵:۴۰
کد خبر: ۱۱۴۴۵۹۰
افزایش ۱۰ درصدی جذب اشتراک گاز در استان کرمان
مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان با اشاره به جذب بیش از ۳۵ هزار اشتراک در سطح کرمان از ابتدای امسال تاکنون گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ منوچهر فلاح، با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون، هزار و ۵۳۰ کیلومتر شبکه تغذیه، توزیع و خطوط انتقال اجرا شده است، اظهار داشت: این در حالی است که محدودیت‌ها و تبعات ناشی از همه گیری ویروس کرونا تاثیر بسزایی در کاهش حجم کاری پیمانکاران اجرایی این شرکت داشته است.

او افزود: میزان مصرف گاز استان کرمان طی امسال تا پایان بهمن ماه، حدود ۸ هزار میلیون متر مکعب بوده است.

فلاح با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳۵ هزار اشتراک در سطح استان جذب شده است، تصریح کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰ درصد رشد داشته است و این بدان معنی است که توسعه گاز رسانی در برخی مناطق استان مورد استقبال عموم قرار گرفته است.

او با بیان اینکه تاکنون ۴۳۵ هزار علمک در کل استان کرمان نصب شده است، بیان کرد: از این تعداد ۲۷ هزار علمک طی امسال نصب شده و پیش بینی می‌شود تا پایان سال به ۳۰ هزار علمک نیز برسد که به این ترتیب هدف تکلیفی بودجه مصوب سالیانه محقق خواهد شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان هدف شرکت گاز استان کرمان را به پایان رساندن تمامی پروژه‌های در حال اجرا و بهره برداری از آن‌ها ظرف مدت مقرر اعلام کرد و گفت: امید داریم که با توسعه گازرسانی به سایر نقاط استان خصوصا در حوزه صنعت، گام‌های بلند دیگری برای صرفه جویی حداکثری در مصرف سوخت مایع در استان کرمان برداریم.

او  اظهار امیدواری کرد: تلاش مجموعه شرکت گاز استان برای خدمت رسانی به حوزه‌های شهری، روستایی و صنعتی در مناطق فاقد گاز به موقع به سرانجام برسد.

 

نظر شما