امیرخسروی عنوان کرد:

جدال نمایندگان فوتبال و فوتسال بانوان کرمان در لیگ برتر

۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۷:۵۷:۳۹
کد خبر: ۱۱۴۷۱۰۰
رئیس کمیته های روابط عمومی و فرهنگی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: فردا در دربی استان کرمان، تیم های فوتبال شهرداری سیرجان و شهرداری بم مقابل هم صف آرایی می کنند و تیم فوتسال مس کرمان نیز میزبان پویندگان فجر شیراز است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عرفان امیرخسروی به رقابت‌های نمایندگان کرمان در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور طی فردا جمعه ۱۵ اسفندماه اشاره و عنوان کرد: در هفته چهارم رقابت‌های دور نهایی لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، شهرداری سیرجان و شهرداری بم فردا به مصاف هم می‌روند.

او افزود: مهسا قربانی، انسیه خباز مافی نژاد، بهاره سیفی نهاوندی و زهرا مرادی این دیدار را قضاوت می‌کنند و جمیله کشاورز ناظر بازی است.

امیرخسروی تصریح کرد: دور رفت این بازی که در حقیقت هفته سوم دور نهایی لیگ برتر فوتبال بانوان کشور به شمار می‌رفت، با تساوی یک بر یک در ورزشگاه فجر بم خاتمه یافت که مونا حمودی برای شهرداری بم و ملیکا متولی هم برای شهرداری سیرجان گلزنی کرد.

او با اعلام اینکه افسانه چترنور از شهرداری سیرجان در صدر جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال بانوان با ۲۱ گل زده قرار دارد، بیان داشت: تا قبل از برگزاری هفته چهارم، شهرداری سیرجان با ۷ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و شهرداری بم هم با ۵ امتیاز در جایگاه دوم است.

رئیس کمیته‌های روابط عمومی و فرهنگی هیئت فوتبال استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش به دیدار نماینده فوتسال بانوان کرمان و اسامی داوران قضاوت کننده در دیدار هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بانوان اشاره کرد و گفت: فردا جمعه ۱۵ اسفندماه، مس کرمان در خانه میزبان پویندگان فجر شیراز است که این دیدار را اعظم گلزاری در کنار پریا سلیمانی و سمیه پودینه سوت می‌زند و عظیمه شکرانه داور چهارم است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز