رئیس پلیس راهور استان کرمان:

تردد شبانه در تمام شهرستان‌های استان همچنان ممنوع است

۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۸:۱۶:۰۹
کد خبر: ۱۱۴۷۵۱۴
تردد شبانه در تمام شهرستان‌های استان همچنان ممنوع است
رئیس پلیس راهور استان کرمان از استمرار طرح ممنوعیت تردد شبانه از ساعت21 تا 3 بامداد در تمام شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: «این طرح در ایام پایانی سال با جدیت بیش‌تری اجرا می‌‌شود».

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ یوسف نجفی بیان کرد: «یکی از تدابیر اجرا شده در رابطه با کنترل شیوع بیماری کرونا طرح ممنوعیت تردد شبانه است که همزمان با دیگر نقاط کشور از ساعت 21 تا 3 بامداد در مرکز و تمام شهرستان‌های استان به اجرا در آمده و در حال انجام است».

وی با اشاره به استمرار این طرح به شکل جدی‌تر در ایام پایانی سال افزود: «شاید برخی افراد به دلیل طولانی شدن اجرای طرح محدودیت تردد شبانه دچار عادی‌انگاری شده باشند اما باید یادآور شویم این طرح به صورت همزمان با دیگر نقاط کشور حد فاصل ساعات 21 تا سه بامداد به صورت جدی‌تری ادامه دارد و طی این ساعات، خودروهای در حال تردد توسط ماموران تیم‌های محسوس و نامحسوس سطح شهرها و همچنین از طریق نظارت تصویری پایش و جریمه می‌‌شوند».

 رئیس پلیس راهور استان با اشاره به جریمه خودروهای متخلف در این طرح و همچنین برخورد بسیار جدی با خودرو و موتورسیکلت‌هایی که بی‌سبب دور دور و ترافیک را سنگین‌تر می‌کنند، بیان کرد: «چه بهتر که شهروندان گرامی برای حفظ سلامت خود و دیگران به این ممنوعیت‌های تردد توجه جدی داشته باشند و از ترددهای غیرضروری خودداری کنند».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز