امروز رخ داد؛

قدردانی استاندار از همراهی مردم و اصناف کرمانی در رعایت پروتکل های بهداشتی

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۷:۵۷:۲۷
کد خبر: ۱۱۴۸۱۸۸
قدردانی استاندار از همراهی مردم و اصناف کرمانی در رعایت پروتکل های بهداشتی
استاندار کرمان از همراهی و همکاری یک ساله اصناف و مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای مقابله با کرونا ویروس قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی زینی‌وند در جمع خبرنگاران از همراهی و همکاری یک ساله اصناف و مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای مقابله با کرونا ویروس قدردانی و عنوان کرد: استان کرمان در بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا ویروس جزو استان‌های اول کشور است.

وی بیان داشت: مردم استان کرمان و اصناف طی یک سال گذشته علی رغم همه سختی‌ها و فشارهای اقتصادی، به خوبی نکات بهداشتی را رعایت کردند و از آنها تشکر می‌کنم.

استاندار کرمان عنوان کرد: طی دو ماه گذشته وضعیت استان به لحاظ بیماری ثابت است، اما باید توجه داشت که این شرایط شکننده است و در صورت عادی‌انگاری به شرایط سخت بیماری بر می‌گردیم.

زینی‌وند گفت: طرح شهید سلیمانی با عنوان «مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا به شیوه محله و خانواده محور» با جدیت در حال اجراست و نظارت بر اصناف و محدودیت تردد شبانه از ساعت 21 تا 3 نیز اعمال می‌شود.

استاندار کرمان اظهار داشت: یک ماه آینده ایام بسیار حساسی است، لذا از مردم فرهیخته و متمدن کرمانی درخواست دارم که در 30 روز آینده و اجرای سنت‌های نوروز، پروتکل‌های بهداشتی را بیشتر از گذشته رعایت کنند تا وضعیت استان همانند استان خوزستان نشود.

زینی‌وند در خصوص سفرهای استانی و جلسات اداری گفت: جلسات اداری را نمی‌توانیم تعطیل کنیم و در شرایط زرد و آبی نیز ممنوعیت برای برگزاری جلسه وجود ندارد، اما شرایط لازم رعایت می‌شود.

وی ابراز داشت: سفرهای داخل استانی به منظور بازدیدهای میدانی و رفع مشکلات و همچنین مطالبه نمایندگان انجام می‌شود و نهایت تلاش بر رعایت پروتکل‌ها است.

استاندار کرمان گفت: سعی می‌کنیم دوره پایان سال که تجمعات بیشتر است سفر ها و جلسات را کمتر کنیم، اما این سفرها به معنی عادی بودن شرایط نیست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز