مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

بیش از ۶۰ درصد املاک آموزش و پرورش استان کرمان فاقد سند هستند

۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۴:۲۳:۱۶
کد خبر: ۱۱۴۹۷۵۷
بیش از ۶۰ درصد املاک آموزش و پرورش استان کرمان فاقد سند هستند
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با تاکید بر تسریع در مستندسازی املاک آموزش و پرورش، گفت: آموزش و پرورش استان ۵ هزار و ۵۲ ملک دارد که متاسفانه بیش از ۶۰ درصد این املاک، فاقد سند هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ احمد اسکندری نسب در آیین انعقاد تفاهم نامه سه جانبه بین اداره کل آموزش و پرورش، بنیاد مسکن و اداره کل ثبت اسناد استان اظهار کرد: با همکاری های لازم بین دستگاه های ذی ربط تا یک سال آینده شاهد انقلابی در حوزه مستندسازی املاک آموزش و پرورش خواهیم بود.

وی اظهار کرد: پیشگیری از تعرض به املاک آموزش و پرورش ضررویست و اغلب این املاک بدون سند با همکاری بنیاد مسکن و اداره ثبت، مستند خواهند شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در راستای سرعت بخشی به فرآیند مستندسازی املاک، هماهنگی های لازم بین ادارات کل ثبت اسناد و املاک و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مدیران و روسای مناطق ۳۲ گانه آموزش و پرورش استان صورت گرفته است.

اسکندری نسب از امضای تفاهم نامه سه جانبه میان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، آموزش و پرورش و اداره کل ثبت اسناد برای سند دار کردن املاک آموزش پرورش در روستاها و شهرهای کوچک خبر داد.

وی گفت: این تفاهم نامه شامل سرعت بخشی به امر معرفی و تثبیت مالکیت دولت و مستندسازی اراضی و املاک آموزش و پرورش واقع در مناطق روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌شود.

اسکندری نسب با بیان اینکه در سال نود و نه برای ۵۶ ملک آموزش و پرورش سند اخذ شده است، اظهار کرد: ۲۸۱ سند دفترچه ای نیز به تک برگ تبدیل شده است.

وی افزود: ۳۰۶ سند تک برگ زرد املاک آموزش و پرورش استان در سال ۹۹ به بنفش تبدیل شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه آموزش و پرورش استان کرمان ۵ هزار و ۵۲ ملک دارد، گفت: از این تعداد سه هزار و ۶۴ ملک فاقد سند هستند و یک هزار و ۹۸۸ ملک نیز سند دارند که اکثر آنها در دو سال اخیر اخذ شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز