مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

نیروی انتظامی تعامل اثربخشی با آموزش و پرورش دارد

۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۳:۵۷:۴۰
کد خبر: ۱۱۵۰۳۳۹
نیروی انتظامی تعامل اثربخشی با آموزش و پرورش دارد
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: نیروی انتظامی، ارتباط و تعامل خوبی با مجموعه آموزش و پرورش دارد و در بسیاری موارد، همکاری ها اثربخش بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ احمد اسکندری نسب در دیدار با عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان ضمن تقدیر و تشکر از تعامل خوب نیروی انتظامی با آموزش و پرورش استان افزود: امیدواریم در سایه این تعامل و همکاری بتوانیم شهروندان و آینده‌ سازان خوبی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی تربیت کنیم.

وی با اشاره به برگزاری دوره های توانمند سازی ویژه اولیا، دانش آموزان و معلمان توسط نیروی انتظامی در استان خاطر نشان کرد: استمرار ارتباط کار‌شناسان نیروی انتظامی با مدارس و فرهنگیان، می‌تواند باعث ارتقای آموزش فرهنگیان و دانش‌آموزان و به طور کلی، افزایش آگاهی جامعه شود.

اسکندری نسب بیان کرد: سند تحول بنیادی  آموزش و پرورش بر تربیت تمام ساحتی، ایجاد جامعه سالم با شهروندانی فرهیخته، مسؤلیت ‌پذیر و قانون‌مدار تاکید دارد که امیدواریم با همکاری نیروی انتظامی بتوانیم در اجرایی شدن آن، گام برداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: با رویکرد فرهنگی می‌توان بسیاری از مشکلات جامعه را ریشه‌یابی کرد و نگرش نیروی انتظامی  در تعامل نزدیک با آموزش و پرورش، می‌تواند به عنوان الگو در سطح کلان مطرح شود.

فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این دیدار از عملکرد آموزش و پرورش در شرایط شیوع ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد و گفت: خوشبختانه فرایند یاددهی -یادگیری در شرایط کرونایی در استان به خوبی مدیریت شده است.

عبدالرضا ناظری با بیان اینکه در حالی که پیش بینی می شد مردم از روند آموزش فرزندان خود گله مند باشند، گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی های صورت گرفته در استان گله مندی خاصی صورت نگرفته و بر اساس بررسی ها اکثر اولیا که تعدادی از آنها همکاران ما هستند از روند آموزش رضایت کامل دارند.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش یکی از ارگان های تاثیرگذار در فرهنگ سازی پیرامون نظم در جامعه است که الحمدلله تعامل بسیار خوبی در استان با نیروی انتظامی داشته که زمینه کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی را فراهم کرده است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز