مصدوم شدن دو کارگر ساختمانی به علت برق‌گرفتگی

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۹:۱۱:۴۲
کد خبر: ۱۱۵۱۹۱۹
مصدوم شدن دو کارگر ساختمانی به علت برق‌گرفتگی
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: دو کارگر ساختمانی که به‌دلیل عدم رعایت نکات ایمنی دچار برق گرفتگی شدند، توسط تیم‌های امداد و نجات این سازمان، تحویل عوامل اورژانس شدند و محل حادثه نیز جهت جلوگیری از حوادث ثانویه، ایمن‌سازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رضا میرزایی، زمان اعلام این حادثه  به مرکز  125 را ساعت 10 و 43 دقیقه روز بیستم اسفندماه بیان کرد و افزود: این حادثه در بلوار شیراز رخ داد و بلافاصله پس از تماس با مرکز، تیم‌های امداد و نجات این سازمان از ایستگاه شماره چهار، در محل حادثه حاضر شده و با ایمن‌سازی محل حادثه از بروز حوادث بعدی جلوگیری کردند.

وی ادامه داد: همچنین دو شخص مصدوم که پس از برق‌گرفتگی، سقوط کرده بودند، به خارج از محوطه کارگاهی، منتقل شده و جهت انجام اقدامات درمانی به عوامل اورژانس تحویل شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، به مجریان و کارگران پروژه‌های ساختمانی توصیه کرد تمام نکات ایمنی و حفاظت محیطی و فردی در محل کارگاه را کاملا رعایت کنند و افزود: ابتدا بایستی از استاندارد بودن تجهیزات و دستگاه‌های مورد استفاده، اطمینان حاصل و همچنین حریم استاندارد سیم‌های برق حتما رعایت شود.

 

نظر شما