معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان:

برنامه "عید، هنر و داستان"جایگزین پیک نوروزی و تکلیف سنتی دانش‌آموزان می شود

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۱:۵۱
کد خبر: ۱۱۵۲۳۶۵
برنامه عید، هنر و داستانجایگزین پیک نوروزی و تکلیف سنتی دانش‌آموزان می شود
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه تکلیف نوروزی در تعطیلات عید نوروز ممنوع است، گفت: برنامه "عید، هنر و داستان" جایگزین پیک نوروزی و تکلیف سنتی دانش‌آموزان می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عباس ضیا در نشست شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: این برنامه به منظور بروز و شناسایی استعداد‌های هنری دانش‌آموزان، اجرایی می‌شود که در کنار آن داستان‌خوانی، داستان‌گویی و داستان‌نویسی را نیز انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان دوره ابتدایی در ایام نوروز می‌توانند در قالب فیلم، نقاشی یا عکاسی در زمینه موضوعاتی از جمله دلتنگی برای مدرسه، دنیای با کرونا، دنیای بدون کرونا، همدلی و مدرسه‌سازی آثار خلاقانه خود را پس از تعطیلات نوروز به مدرسه ارائه کنند.

ضیا گفت: دانش‌آموزان همچنین می‌توانند کتاب مورد علاقه شان را مطالعه و بازنویسی کنند و یا قصه‌های خلاقانه خود یا بزرگتر‌های خود را روایت کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به تلاش و کوشش معلمان و مسوولان آموزش و پرورش برای تأمین محتوای آموزشی برای دانش‌آموزان، گفت: به منظور افزایش سطح یادگیری مهارت‌های سواد پایه کلاس‌های درس پایه اول و دوم ابتدایی، علاوه بر کلاس‌های مجازی به صورت حضوری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و با جمعیت کم برگزار شد تا دانش‌آموزان زیر نظر معلمان میزان یادگیری مهارت سواد پایه را افزایش دهند.

ضیا بیان کرد: برای دانش‌آموزانی که مهارت‌های لازم را فرا نگرفته‌اند برنامه جبرانی تدوین شده است تا نقاط ضعف خود در یادگیری را با حضور در کلاس درس و با حضور معلمان برطرف کنند.

 

 

نظر شما