استاندار کرمان:

امنیت پایدار در کرمان بخش مهمی از تثبیت امنیت کشور است / ارتقای شاخص‌های نظم و امنیت در استان

۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۰:۱۸:۰۱
کد خبر: ۱۱۵۴۲۸۷
امنیت پایدار در کرمان بخش مهمی از تثبیت امنیت کشور است / ارتقای شاخص‌های نظم و امنیت در استان
استاندار کرمان، امنیت پایدار در استان را بخش مهمی از تثبیت امنیت کشور دانست و نقش نیروی انتظامی در این امر مهم را مطلوب و موثر برشمرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی زینی‌وند در جمع فرماندهان، معاونان و روسای پلیس‌ فرماندهی انتظامی استان کرمان عنوان کرد: کرمان هر چند استانی مرزی محسوب نمی‌شود، اما پیچیدگی مسائل آن از استان‌های مرزی بیشتر است.

وی امنیت پایدار در استان را بخش مهمی از تثبیت امنیت کشور دانست و ادامه داد: مرزهای شرقی جمهوری اسلامی از پیچیده‌ترین کانون‌های امنیتی دنیا هستند و مطئمنا بخشی از ثبات آرامش کشور مرهون تلاش نیروهای مسلح و نیروی انتظامی است.

استاندار کرمان ماموریت‌های چندوجهی نیروهای نظامی و انتظامی را برشمرد و افزود: با اقدامات موثر نیروی انتظامی در استان کرمان، خوشبختانه شاهد ارتقای شاخص‌های نظم و امنیت از جمله کاهش سرقت‌ها، تلفات جاده‌ای، کشفیات مواد مخدر، امنیت جاده‌ها و غیره هستیم.

زینی‌وند تصریح کرد: فرماندهی انتظامی استان کرمان در بسیاری از شاخص‌های تعریف امنیت در رتبه‌های برتر کشوری قرار گرفته و طی سه سال متوالی در کاهش تلفات جاده‌ای دارای رکورد است.

استاندار کرمان ابراز داشت: نیروی انتظامی در سطح استان در اوج اقتدار در صحنه است و به وضعیت با ثبات مناسب در حوزه‌های مختلف به واسطه اقدامات خوب رسیده است.

وی ماموریت‌های نیروی انتظامی را پیچیده و چند لایه دانست و تقویت زیرساخت‌های امنیتی و انتظامی استان تاکید کرد و گفت: در سال1400 با همفکری فرماندهی انتظامی استان، برنامه‌هایی را در چهارچوب مسئولیت‌های اجتماعی برای تقویت زیرساخت‌های امنیت استان خواهیم داشت.

سردار عبدالرضا ناظری‌زاده فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این نشست گزارشی از حوزه های ماموریتی در بخش های مختلف ارائه داد و گفت: ماموریت امسال نیروی انتظامی در توسعه زیرساختهای امنیت استان بود که اقدامات موثری در ۲۰ رده سازمانی انجام گرفت.

وی مطالبه‌گری از مسولان و سازمانها با برقراری تعامل با آنها و همدلی مردم در تامین امنیت و نظم را از دیگر برنامه‌ها و اقدامات نیروی انتظامی در استان برشمرد.

برپایه این گزارش در این مراسم از خانواده معزز شهدا، جانبازان قطع نخاعی و فرماندهان و معاونان روسای پلیس‌های برتر ستاد فرماندهی انتظامی استان کرمان تجلیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز