امیرخسروی عنوان کرد:

برگزاری مسابقه پلی‌اف رقابت‌های فوتبال قهرمانی استان کرمان

۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۸:۲۷:۰۵
کد خبر: ۱۱۵۵۷۹۷
برگزاری مسابقه پلی‌اف رقابت‌های فوتبال قهرمانی استان کرمان
رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: دور رفت مسابقه پلی‌اف رقابت‌های فوتبال قهرمانی استان کرمان، بین دو تیم شهرداری منوجان و سلاله نرماشیر برگزار می‌شود تا تکلیف گروه هشتم و تیم آخر صعود کننده به مرحله دوم مشخص شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عرفان امیرخسروی در این خصوص اظهار داشت: با پایان یافتن مسابقات گروه‌های اول تا هفتم رقابت‌های قهرمانی فوتبال باشگاه‌های استان کرمان جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حسین پورجعفری، تکلیف گروه هشتم این مسابقات هم مشخص می‌شود تا مرحله دوم جام سردار سلیمانی و شهید پورجعفری آغاز شود.

او افزود: مسابقه رفت و برگشت پلی‌اف بین دو تیم شهرداری منوجان و سلاله نرماشیر که به عنوان تیم‌های دومِ گروه‌های پنجم و ششم رقابت‌ها به این مرحله رسیده‌اند تا تکلیف گروه هشتم و تیم آخر صعود کننده به مرحله دوم را مشخص کنند، برگزار می‌شود.

امیرخسروی تصریح کرد: مسابقه رفت پلی‌اف بین دو تیم شهرداری منوجان وسلاله نرماشیر روز جمعه ششم فروردین ۱۴۰۰ از ساعت ۱۵ در شهرستان منوجان و بازی برگشت نیز روز سه‌شنبه دهم فروردین ماه راس ساعت ۱۵ در شهرستان نرماشیر برگزار می‌شود.

او بیان داشت: مرحله دوم این مسابقات بر اساس برنامه تدوین شده، روز ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد.

رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان با بیان اینکه این مسابقات بدون پرداخت ورودی برگزار شد، گفت: هیئت فوتبال استان کرمان برای به جریان درآوردن فوتبال، هزینه برگزاری این مسابقات را در ایامی که ویروس منحوس کرونا، همچنان بر کشور سایه انداخته، قبول کرد و خوشبختانه مرحله اول نیز با کیفیت مطلوب هم اکنون رو به اتمام است.

امیرخسروی افزود: این مسابقات در ۸ گروه و با شرکت ۲۳ تیم شروع شد.

او تصریح کرد: این مسابقات با نام بزرگ سیدالشهدای جبهه مقاومت، سردار بزرگ و پرافتخار سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزم شهیدش حسین پورجعفری نامگذاری شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز