انجام ۲۸۷ عملیات و نجات ۷۶ نفر در کرمان

۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۰۸:۵۷:۱۱
کد خبر: ۱۱۵۸۰۱۰
انجام ۲۸۷ عملیات و نجات ۷۶ نفر در کرمان
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: طی اسفندماه پارسال، ۷۶ نفر به همت آتش‌نشانان کرمانی نجات یافتند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رضا میرزایی، در این خصوص اظهار داشت: ۱۴۷ مورد آتش‌سوزی و ۱۴۰ حادثه به دلیل بی‌احتیاطی و رعایت نکردن مسائل ایمنی در اسفندماه پارسال در شهر کرمان اتفاق افتاد.

او تصریح کرد: از مجموع ۱۴۷ مورد حریق که در اسفندماه در شهر کرمان رخ داد، ۷۴ مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، ۱۷ مورد مربوط به وسایل نقلیه، ۲۳ مورد مربوط به منازل مسکونی، ۱۷ مورد مربوط به مراکز تجاری و ۱۶ مورد مربوط به جنگل و درختان بوده است.

میرزایی بیان داشت: از مجموع ۱۴۰ عملیات امداد و نجات در مدت‌زمان یادشده، ۲۵ مورد زنده‌گیری حیوانات خطرناک و آزاردهنده، ۳۰ مورد زنده‌گیری مار‌های سمی و غیرسمی، ۲۸ مورد چیدن حلقه و قفل، هشت مورد امداد آسانسور، ۱۳ مورد امداد تصادفات خودرویی، دو مورد امداد و نجات از کوه و بلندی، ۱۶ مورد بازدید‌های امدادی و مابقی مربوط به سایر موارد بوده است.

میرزایی با اشاره به آموزش ۱۲۶ نفر از کارکنان سازمان‌ها و آتش‌نشانان سطح استان با کمک کارشناسان این سازمان، افزود: ۱۱۵ مورد مشاوره‌ی ایمنی و ۱۶ مورد بازدید ایمنی نیز بنا به درخواست شهروندان در اسفندماه پارسال ارائه شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز