اطلاعیه جذب سرباز معلم برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۴:۳۴:۰۹
کد خبر: ۱۱۶۰۳۹۲
اطلاعیه جذب سرباز معلم برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰
آموزش و پرورش استان کرمان برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ سرباز معلم جذب می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ بنا به اعلام معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان ثبت نام از متقاضیان سرباز معلمی از تاریخ  ۱۵ فروردین ماه آغاز می شود و تا تاریخ ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

بر پایه این گزارش، جذب سرباز معلم صرفاً جهت تدریس در رشته های مورد نیاز مناطق محروم و نیمه برخوردار و با توجه به موارد ذیل انجام می پذیرد، لذا متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان نسبت به سهمیه شهرستان های مورد نیاز اطلاع حاصل کنند:

-ثبت نام اولیه از طریق مراجعه داوطلبان به ادارات آموزش و پرورش شهرستان و مناطق از تاریخ  ۱۵ فروردین ماه آغاز خواهد شد .

-ثبت نام صرفاً برای فارغ التحصیلان دارای مدرک تحصیلی  کارشناسی و کارشناسی ارشد صورت می پذیرد. (مدرک تحصیلی معادل قابل قبول نیست).

- ارائه اصل برگه اعزام به خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام آنها تیر، مرداد و شهریور ۱۴۰۰باشد، در زمان ثبت نام الزامی است. * (تاریخ های اعزام ۱۴۰۰/۰۴/۰۱؛  ۱۴۰۰/۰۵/۰۱و ۱۴۰۰/۰۶/۰۱) *

- جذب و به کارگیری معلمان وظیفه،  صرفاً در کلاس های درسی و واحدهای آموزشی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته امکان پذیر است. لذا به کارگیری افراد مذکور در بخش های اداری، مدارس مناطق شهری و مرکز استان امکان پذیر نخواهد بود.

-مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد .لذا پیشنهاد می شود داوطلبان متقاضی در اسرع وقت نسبت به ثبت نام اقدام کرده و ثبت اطلاعات خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

Untitled

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز