استاندار کرمان در افتتاحیه سمپوزیوم مجسمه‌سازی عنوان کرد:

اثرگذاری کرمان در تولید مفاهیم نوین در حوزه هنر، معماری و فرهنگ

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۹:۵۳:۵۸
کد خبر: ۱۱۶۰۶۷۱
اثرگذاری کرمان در تولید مفاهیم نوین در حوزه هنر، معماری و فرهنگ
استاندار کرمان گفت: کرمان این ظرفیت را دارد که به عنوان یک مرکز تولیدکننده مفاهیم و پیام‌های نوین در حوزه هنر، معماری و فرهنگ اثرگذاری کند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی زینی‌وند در آیین افتتاح چهارمین سمپوزیوم مجسمه‌سازی کرمان از اقدامات شهرداری و شورای شهر در تنوع فعالیت‌های فرهنگی و هنری، ساخت و ساز شهری، فضای سبز و زیباسازی شهر قدردانی و عنوان کرد: شهرداری‌ها ماموریت‌های چند وجهی به عهده دارند.

او افزود: اهمیت شهرداری در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصاد شهری و روابط فرهنگی و سیاسی در قالب دیپلماسی شهری است و در دنیا دیپلماسی شهری بخش قابل توجهی از تعامل روابط بین الملل را به صورت نرم انجام می‌دهد.

استاندار کرمان همچنین از تاثیرگذاری شهرداری‌ها به ویژه شهرهای بزرگ و مراکز استان‌ها در تولید فرهنگ، هنر، گفتمان‌سازی اقتصاد شهری و ترویج سبک معماری بر مناطق پیرامونی خود نام برد.

زینی‌وند گفت: کرمان این ظرفیت را دارد که به عنوان یک مرکز تولیدکننده مفاهیم و پیام‌های نوین در حوزه هنر، معماری و فرهنگ اثرگذاری کند.

استاندار کرمان عنوان کرد: شهرداری‌ها باید بتوانند تلقی و ذهنیت عمومی مردم را نسبت به فعالیت خود یعنی عوارض و پل‌سازی و اینگونه موارد تغییر داده و قطعا آن زمان مشارکت شهروندان در اداره شهر با تنوع بیشتری را شاهد خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز