چهار تیم راه یافته به مرحله سوم مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاه‌های استان کرمان مشخص شدند

۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۰۸:۴۱:۴۵
کد خبر: ۱۱۶۲۵۳۹
چهار تیم راه یافته به مرحله سوم مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاه‌های استان کرمان مشخص شدند
با برگزاری چهار دیدار از دور برگشت مرحله دوم مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاه‌های استان، چهره ۴ تیم صعود کننده به دور سوم و مرحله بعد این مسابقات که با عنوان جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حسین پورجعفری نامگذاری شده و در حال انجام است، مشخص گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ تیم‌های شهدای جلال‌آباد زرند، شهرداری نجف‌شهر، شهرداری فاریاب و زنده‌یاد تیمور سالمی رودبار ۴ تیم راه یافته به مرحله سوم مسابقات قهرمانی فوتبال باشگاه‌های استان کرمان جام سردار شهید حاج قاسم و شهید حسین پورجعفری هستند.

این رقابت‌ها عصر دیروز با ۴ دیدار از دور برگشت مرحله دوم پیگیری شد که تیم فوتبال شهدای جلال‌آباد زرند با یک گل در زمین خود نتیجه را در مقابل علوم پزشکی کرمان واگذار کرد اما با توجه به نتیجه رقم خورده در بازی رفت، جزء تیم‌های صعود کننده قرار گرفت. شهرداری نجف‌شهر نیز توانست با نتیجه ۳ بر یک از سد تیم ورزش و جوانان ارزوییه عبور کند و به جمع تیم‌های حاضر در مرحله سوم بپیوندد. در دیگد دیدار عصر دیروز نیز نگین شرق فهرج در یک بازی خانگی با نتیجه ۲ بر یک از تیم زنده‌یاد تیمور سالمی رودبار جنوب شکست خورد تا رودباری‌ها هم به مرحله سوم رقابت‌ها بروند. شهرداری فاریاب هم از جنوب استان کرمان با نتیجه یک بر صفر در فاریاب، شهرداری منوجان را مغلوب کرد تا به جمع ۴ تیم برتر فوتبال استان کرمان اضافه شود.

این مسابقات از ۱۲ اسفند در قالب ۸ گروه آغاز شده و به مرحله سوم خود رسیده است.

 

نظر شما