رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان:

سرعت رشد پیک چهارم بیماری کرونا بسیار بالا و واضح است

۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۷:۲۰:۱۹
کد خبر: ۱۱۶۲۹۴۷
سرعت رشد پیک چهارم بیماری کرونا بسیار بالا و واضح است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: سرعت رشد پیک چهارم بسیار بالا و واضح است و به همین نسبت تعداد مرگ و میرهای ناشی بیماری نسبت به اواخر اسفندماه سه تا چهار برابر شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حمیدرضا رشیدی‌نژاد به افزایش دو برابری تعداد بیماران و درصد مثبت شدن آزمایشات سرپایی اشاره کرد و افزود: بیماران بستری استان نیز رو به رشد بوده و طی دو هفته گذشته دو برابر شده است.

وی تعداد بیماران قطعی و مشکوک به کووید-19 کنونی بستری در بیمارستان‌های استان کرمان را 580 نفر اعلام کرد و گفت: متوسط افراد بستری روزانه هفته گذشته در استان 140 بوده که این آمار در پیک‌های قبل 100 نفر بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد: سرعت رشد پیک چهارم بسیار بالا و واضح است و به همین نسبت تعداد مرگ و میرهای ناشی بیماری نسبت به اواخر اسفندماه سه تا چهار برابر شده است.

وی از ابلاغ گام پنجم طرح شهید سلیمانی با عنوان 'بسیج ملی مقابله با همگیری' خبر داد و گفت: در این طرح واکسیناسیون و تشدید خدمات بیرونی اضافه شده است.

رشیدی‌نژاد، نگه داشت موارد قطعی مبتلا به ویروس کووید-19 در قرنطینه را به لحاظ جلوگیری از موارد ابتلا مورد تاکید و لازم دانست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز