انهدام باند سارقان فرا استانی با ۳۲ فقره سرقت

۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۱:۲۷:۴۳
کد خبر: ۱۱۶۶۱۵۰
انهدام باند سارقان فرا استانی با ۳۲ فقره سرقت
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از انهدام یک باند 6 نفره سارقان فرا استانی سرقت سیم های برق شبکه هوایی و کشف 32 فقره سرقت در عملیات ماموران کلانتری 11 شهر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ مهدی پورامینایی اظهار داشت: ماموران کلانتری 11 شهر کرمان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به 3 دستگاه وانت مزدا با پلاک مخدوش مشکوک و آنان را متوقف کردند.

وی با اشاره به کشف مقادیر زیادی سیم برق از این 3 دستگاه خودرو، بیان کرد: در این راستا ماموران انتظامی، 6 متهم که اهل استان های مرکزی کشور بودند را دستگیر و خودروهای آنان را نیز توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان درادامه افزود: متهمان در ابتدا با ارائه رسیدهای جعلی، منکر هرگونه سرقت بودند ولی در نهایت در برابر مستندات قانونی پلیس لب به اعتراف گشودند و به 32 فقره سرقت سیم برق شبکه هوایی از شهرستان رفسنجان اعتراف کردند.

سرهنگ پورامینایی در خاتمه با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی از شهروندان خواست:  همواره هشدارهای پلیس را در راستای پیشگیری از وقوع سرقت و محدود شدن دایره فعالیت سارقان مورد توجه قرار دهند و هرگونه مورد مشکوک را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز