دستگیری پزشک قلابی کاشت مو

۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۰۸:۱۸:۰۴
کد خبر: ۱۱۶۷۱۶۵
دستگیری پزشک قلابی کاشت مو
فرمانده انتظامی بم از دستگیری پزشک قلابی که بدون داشتن مدارک پزشکی و مجوز، اقدام به ارائه خدمات کاشت مو به شهروندان می‌کرد، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ اکبر نجفی در این خصوص اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان با انجام تحقیقات فنی و اطلاعاتی، فردی که بدون مجوز به صورت مخفیانه در یک منزل  به شهروندان خدمات کاشت مو ارائه می‌کرد را مورد شناسایی قرار دادند.

وی افزود :  در همین رابطه یک تیم از ماموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات به همراه نماینده نظام پزشکی پس از هماهنگی قضائی به منزل  این فرد اعزام و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، این فرد هیچگونه مدارک و مجوز پزشکی ندارد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهم،وسایل پزشکی کاشت مو ، سررسید نوبت دهی،  اتیکت تبلیغاتی، فاکتور،  اسامی و شماره تماس‌های مراجعه کنندگان و لیست قیمت خدمات نیز کشف شد.

سرهنگ نجفی با اشاره به دستگیری پزشک قلابی به همراه دستیارش و معرفی آنان به مرجع قضائی اذعان داشت: منزلی که از آن به عنوان مطب استفاده می شد نیز  پلمپ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بم در پایان از شهروندان خواست: برای درمان به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان مراجعه کنند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما