رئیس ستاد انتخابات استان کرمان:

وظیفه ما عمل به مُر قانون است

۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۶:۳۵
کد خبر: ۱۱۶۷۹۹۹
وظیفه ما عمل به مُر قانون است
رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: قانون باید دقیق و کامل اجرا شود، وظیفه ما عمل به مُر قانون است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدصادق بصیری  در جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور اعضا و به صورت ویدئو کنفرانس با فرمانداران برگزار شد، از مراحل انتخابات ابراز رضایت و از زحمات بخشداران تشکر و قدردانی کرد.

وی در خصوص سلامت انتخابات؛ سه اصل قانون، مجریان و تجهیزات و زیر ساخت ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: در نظر گرفتن این سه اصل می تواند ضامن سلامت انتخابات باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ابراز داشت: قانون باید دقیق و کامل اجرا شود هرچند گاهی دارای اشکالاتی است ولی وظیفه ما در وزارت کشور این است که مُر قانون را عمل کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان با مهم خواندن نقش آموزش در اجرای دقیق و بدون خطای فرایندهای انتخابات گفت: وظیفه ماست آموزش ها را جدی بگیریم و باید با مهارت کار را پیش ببریم، ضعف ها را ببینیم و آموزش های لازم صورت بگیرد که مجریان ما که در کوره داغ انتخابات هستند به بهترین نحو عمل کنند.

بصیری اظهار داشت، تجهیزات و زیرساخت ها ابزار کار است که سلامت انتخابات تضمین شود. وی همچنین به وسعت زیاد استان کرمان اشاره کرد و گفت: استان دارای نقاطی است که پوشش مناسب اینترنتی ندارد و باید به لحاظ زیر ساخت آماده شود.

وی در پاسخ به سوال برخی از فرمانداران در خصوص استعلامات گفت: قانون مراجع چهارگانه را به عنوان مرجع استعلام مشخص کرده است و شما با اشرافی که دارید ثابت کردید که قانون رعایت شده است و ما در این خصوص حساس هستیم.

وی به زحماتی که کشیده می شود تا مردم به صحنه بیایند اشاره کرد و گفت سختگیری های خارج از قانون صلاح نیست.

بصیری همچنین به جایگاه مهم بازرسی اشاره و آن را تکمیل کننده کار دانست و گفت: بازرسی می تواند به سلامت انتخابات کمک کند و اگر تخلف و جرائمی دیدید بلافاصله ارسال کنید تا رسیدگی شود.

وی ابراز امیدواری کرد همه چیز دست به دست هم دهد تا انتخابات خوبی برگزار کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز