استاندار کرمان عنوان کرد:

شیب تند افزایش بیماران کرونایی استان و زنگ خطر تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی

۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۵:۱۵
کد خبر: ۱۱۶۸۰۱۶
شیب تند افزایش بیماران کرونایی استان و زنگ خطر تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی
استاندار کرمان با بیان اینکه ظرفیت تخت‌ های بیمارستانی استان کرمان به صورت کامل تکمیل نشده است بیان کرد: اگر سرعت انتشار بیماری با همین شیب بالا رود، قاعدتا ظرفیت تخت‌های بیمارستان های استان همانند برخی از استان های کشور تکمیل خواهد شد که باعث بروز مشکلاتی در زمینه خدمت رسانی به بیماران می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی زینی وند در دیدار فرمانده نیروی انتظامی استان با وی ضمن تشکر از زحمات نیروی انتظامی در ایام نوروز و اعمال محدودیت های کرونایی گفت: برای کنترل بیماری کووید 19 هیچ راهی به جزء تشدید محدودیت ها نداریم و اگر محدودیت منع ترددهای شبانه را ادامه داده و از برگزاری تجمعات جلوگیری کنیم، شاید مقداری از شدت این پیک کاسته شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت تخت‌ های بیمارستانی استان کرمان به صورت کامل تکمیل نشده است بیان کرد: اگر سرعت انتشار بیماری با همین شیب بالا رود، قاعدتا ظرفیت تخت‌های بیمارستان های استان همانند برخی از استان های کشور تکمیل خواهد شد که باعث بروز مشکلاتی در زمینه خدمت رسانی به بیماران می شود.

استاندار کرمان ضمن تشکر از همه پشتیبانی ها سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در استان در دوران کرونا عنوان کرد: با توجه به ظرفیت نیروهای مسلح استان به لحاظ پشتیبانی از بخش های بهداشت و درمان، آرامش روانی خوبی بین مردم در این حوزه وجود دارد.

زینی وند اقدامات و عملکرد نیروی انتظامی در استان را خوب ارزیابی کرد و در ادامه به بحث تصادفات جاده ای پرداخت و افزود: بحث قاچاق افاغنه برای استان به یک معضل تبدیل شده است و تصادفات خودروهای حامل افاغنه در برخی از محورهای مواصلاتی استان باعث اجحاف زحمات نیروی انتظامی می شود که امیدواریم در سطح کلان کشور برای بحث ساماندهی اتباع خارجی، تدبیر جدی اندیشیده شود.

مقام عالی دولت در استان با تاکید بر اینکه استانداری کرمان هرگونه پشتیبانی لازم را از نیروی انتظامی انجام خواهد داد اظهار داشت: کمک های مومنانه نیروی انتظامی در دوران کرونا در مناطق محروم استان قابل ستایش است و این دید و مسئولیت اجتماعی نیروی انتظامی در کمک به مردم به ویژه در مناطق محروم در کنار انجام وظیفه حرفه ای و نظامی گری این مجموعه؛ جزء افتخارات نیروهای نظامی و انتظامی است.

نظر شما