دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان:

دستگاه قضا بدون اغماض با جرائم و تخلفات انتخاباتی برخورد می‌کند/کمیته رصد فضای مجازی؛ جرائم و تخلفات انتخاباتی در فضای سایبر را پیگیری می کند

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۰۹:۰۲:۲۲
کد خبر: ۱۱۶۹۴۳۶
دستگاه قضا بدون اغماض با جرائم و تخلفات انتخاباتی برخورد می‌کند/کمیته رصد فضای مجازی؛ جرائم و تخلفات  انتخاباتی در فضای سایبر را پیگیری می کند
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: با توجه به اینکه فضای مجازی بستر بسیاری از جرائم شده است،کمیته رصد فضای مجازی ویژه انتخابات 1400 در دادسرای کرمان تشکیل و به صورت مستمر فعال می باشد .

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دادخدا سالاری با اشاره به بخشنامه ابلاغی ریاست معظم قوه قضائیه در خصوص تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی، افزود:  ضرورت دارد همه دستگاه های نظارتی برای صیانت از آراء مردم پیش بینی های لازم را انجام دهند.

این مقام ارشد قضایی در استان کرمان، بخشنامه ابلاغی را پیام صریح ریاست محترم قوه قضائیه برای متولیان امر دانست و گفت: آیت الله رئیسی  هوشمندانه و با درک حضور حداکثری مردم بدنه نظارتی دستگاه را به اجرای وظایف ذاتی خود الزام کرده است.

سالاری در ادامه تمامی احزاب و گروه های سیاسی را دعوت به رعایت اخلاق انتخاباتی کرد و گفت: اگر خدایی ناکرده بداخلاقی های انتخاباتی واجد وصف مجرمانه باشد دستگاه قضا بدون توجه به خط و جناح منسوب ، برخورد قاطع و بازدارنده ای را در دستور کار قرار می دهد .

 وی افزود: قضات ویژه انتخابات بایستی پایش دقیقی پیرامون جرائم انتخاباتی انجام دهند و نباید کوچکترین تحرکی که به امنیت روانی جامعه در مقوله انتخابات خدشه وارد می کند از نگاهشان دور بماند.

گفتنی است دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان «محمدعلی سلیمانی» معاون فضای مجازی و حقوق عامه دادسرای کرمان  را به عنوان قاضی ویژه رسیدگی به جرائم انتخابات 1400 در مرکز  استان کرمان تعیین کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز