کلنگ احداث مدرسه زنده یاد عزت الله گوئینی در سیرجان به زمین زده شد

۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۰:۱۸:۴۲
کد خبر: ۱۱۷۰۰۵۶
کلنگ احداث مدرسه زنده یاد عزت الله گوئینی در سیرجان به زمین زده شد
طی مراسمی با حضور امام جمعه سیرجان، معاون امور عمرانی فرمانداری، معاون اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و جمعی از مسئولان محلی، کلنگ احداث مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز زنده یاد عزت الله گوئینی با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت الاسلام سید محمود حسینی امام جمعه سیرجان کار خیران مدرسه ساز را با اهمیت دانست و تصریح کرد: مدرسه اولین جایی است که تربیت انسان در آن شکل می گیرد و باعث افتخار است که خیران به حوزه ساخت و ساز مدارس ورود پیدا کرده و موجب ارتقای کیفیت آموزش و پرورش می شوند.

معاون امورعمرانی فرمانداری سیرجان هم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خیران اظهار داشت: ساخت مدارس برای آیندگان کشور به ویژه از سوی خیران، کار ارزشمندی است و جا دارد از خیران مدرسه ساز تقدیر و تشکر ویژه شود.

علی بیگلری با بیان اینکه  بالای ۵۰ درصد مدارس شهرستان توسط خیران احداث شده است، افزود: خیران مدرسه ساز انتخاب هوشمندانه ای کرده اند، چرا  که  سرمایه گذاری پایدار و ماندگار برای  آخرت خود انجام دادند و هم در این دنیا  به نوعی در پیشرفت و توسعه  کشور سهیم شدند.

در ادامه اکبر محیاپور معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیرجان نیز  افزود: مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز زنده یاد عزت الله گوئینی با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال با مشارکت خیر و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان با زیربنای یک هزار و 350 مترمربع احداث خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز