ستایش سایت هیئت فوتبال استان کرمان از عملکرد فوق‌العاده بازیکنان کرمانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا

۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۹:۲۰:۴۶
کد خبر: ۱۱۷۰۴۱۳
ستایش سایت هیئت فوتبال استان کرمان از عملکرد فوق‌العاده بازیکنان کرمانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا
میلاد فخرالدینی و مهدی تیکدری دو بازیکن کرمانی تراکتور در جام باسگاه‌های آسیا تاکنون خوش درخشیده‌اند.

سایت هئیت فوتبال استان کرمان نوشته است: میلاد فخرالدینی و مهدی تیکدری دو کرمانی حاضر در رقابت‌های آسیایی هستند که تا اینجای کار با تراکتور در گروه B این رقابت‌ها عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته‌اند.

میلاد فخرالدینی در هر ۴ بازی تراکتور به طور ثابت و از ابتدا به میدان رفته که هم در فاز تهاجمی و هم در فاز دفاعی، عصای دست رسول خطیبی سرمربی تراکتور بوده است. او در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا و برابر نیروی هوایی عراق در حالی که تراکتور از حریف خود با نتیجه یک بر صفر پیش بود، در دقیقه ۱۲ با یک تکل بسیار زیبا دروازه تیمش را نجات داد و مانع از گلزنی مصطفی محمد بازیکن تیم عراقی شد.

فخرالدینی در ۴ بازی که برای تراکتور در آسیا انجام داده توانسته به ترتیب از سایت‌های آنالیز نمرات ۶.۱۵ ، ۷.۱۸ ، ۶.۹۱ و ۶.۶۶ را کسب کند.

01594313

او در هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، با بازی چشم‌نوازش، نامش را در تیم منتخب بازیکنان ایرانی قرار داد.

مهدی تیکدری دیگر بازیکن کرمانی تیم تراکتور که اخیرا از سوی دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی کشورمان به جمع ملی‌پوشان دعوت شده با گلی که در بازی برابر نیروی هوایی عراق در دور برگشت به ثمر رساند، در کانون توجهات قرار گرفته است.

تیکدری که روی یک حرکت انفرادی زیبا و با فرار از سمت راست و دریبل کردن ۳ بازیکن نیروی هوایی در یک پاس کات‌بک توپ را به پیمان بابایی رساند که شوت این بازیکن  به صورت ناقص توسط فهد طالب دفع شد و مجددا به خودش رسید که در ادامه این بازیکن توپ را به گل اول تراکتور تبدیل کرد تا سریع‌ترین گل لیگ قهرمانان آسیا را تا این لحظه به نام خود ثبت کرده باشد.

او در هر ۴ بازی تراکتور با عملکرد خوبی که از خود به نمایش گذاشته با جلب نظر خطیبی سرمربی تراکتور از ابتدا در ترکیب ثابت بوده است.

تیکدری در ۴ بازی آسیایی که برای تراکتور به میدان رفته توانسته به ترتیب نمرات ۶.۸۷ ، ۷.۱۹ ، ۶۰۴۸ و ۷.۵۲ را از سایت‌های آنالیز به دست آورد.

این جوان کرمانی در بازی برابر الشارجه و بازی برگشت نیروی هوایی عراق بیشترین نمره آنالیز را کسب کرده و عنوان بهترین بازیکنان میدان را تصاحب نموده است.

1400020321185970022620514

این دو بازیکن را می‌توان عصاره فوتبال مستعد استان کرمان دانست که در لیگ قهرمانان آسیا درخشش فوق‌العاده‌ای داشتند.

امید داریم که در فصل‌های آتی لیگ قهرمانان آسیا، از استان کرمان هم تیمی در این رقابت‌ها شرکت کند تا خاطرات حضور مس کرمان در این مسابقات برای علاقه‌مندان به فوتبال در استان هشتم زنده شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز