مدیر روابط عمومی مرکز نوآوری و شتابدهی تگ:

اولین چراغ را ما روشن می‌کنیم

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۱۰:۵۷:۲۹
کد خبر: ۱۱۷۱۲۰۰
مدیر روابط عمومی مرکز نوآوری و شتابدهی تگ گفت: ما در مرکز نوآوری و شتابدهی تگ بر این باوریم که به نوبه خود باید بتوانیم اثری مثبت در راستای ماموریتمان، بر جامعه بگذاریم. گاهی این اثر، سرمایه گذاری بر روی ایده های ناب است، گاهی ارائه آموزش های مناسب و گاهی هم ایجاد یا تقویت یک فرهنگ در جامعه، پس اولین چراغ را ما روشن می‌کنیم.

مسعود باژیان در گفت‌وگو با برنا در این خصوص اظهار داشت: اگر کسالت و بی انگیزگی امروز جامعه ما در اثر تنگناهای ناشی از پاندمی کرونا یا مسائل اقتصادی، افزایش یافته است، ولی تجربه نشان داده است که محدودیت ها، باعث بروز خلاقیت می شود و اکنون بهترین فرصت است این موضوع را به عموم جامعه یاداوری کنیم و نکته ای که باید در این یادآوری به آن اشاره کنیم این است که خلاقیت در بیشتر مواقع ذاتی نیست و با آموزش قابل فرا گرفتن است.

او افزود: به همین منظور، واحد روابط عمومی و تولید محتوای تگ به بهانه روز خلاقیت، مجموعه موشنی به منظور شناخت بهتر خلاقیت و چگونگی دست یابی به آن تولید نموده است و در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود، این محتوا را بدون الزام ذکر منبع، به صورت رایگان در اختیار تمام اشخاص حقیقی و حقوقی که قصد دارند در این کمپین، مشارکت نمایند، قرار می دهد.

باژیان در پایان اضافه کرد: در این راستا، مراکز نوآوری، شتابدهنده ها، مراکز رشد، سمن های فعال، دانشگاهیان، رسانه های دیجیتال، می توانند اصلی ترین مخاطبین این محتوا باشند. ما در عمل به این مسئولیت اجتماعی، شریک هستیم و این گام ما، تنها اولین چراغیست که روشن می کنیم و بدون شک، چراغ های دیگری روشن خواهد شد.

نظر شما