احیاء طراوت فوتبال با برگزاری جام سردار شهید سلیمانی و شهید پورجعفری در استان/جام باشگاه‌های کرمان برای عبور از سد کرونا

۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۰۹:۵۵:۵۴
کد خبر: ۱۱۷۲۱۷۶
احیاء طراوت فوتبال با برگزاری جام سردار شهید سلیمانی و شهید پورجعفری در استان/جام باشگاه‌های کرمان برای عبور از سد کرونا
جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حسین پورجعفری که با هدف عبور از سد کرونا و بازگرداندن طراوت فوتبال در سطح شهرستان‌های استان پهناور کرمان همراه بود، با کیفیت مطلوب برگزار شده و به مرحله سوم خود رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حسین پورجعفری با حمایت کامل هیئت استان بدون دریافت هزینه ورودی از تیم‌های شرکت کننده، با کیفیتی خوب برگزار شد. این جام در شرایطی آغاز می‌شد که رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان کرمان جام شهدای عرصه نظم و امنیت فصل ۹۸-۹۹ ناتمام ماند و درواقع هیئت فوتبال استان با برگزاری این مسابقات به دنبال عبور از سد کرونا بود که به حمدالله موفقیت هم حاصل شد چرا که انجام این مسابقات با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و در شرایطی مناسب پیش رفت.

22 تیم در این رقابت‌ها شرکت کردند که حدودا برای 550 بازیکن کارت صادر شد و هرتیمی حداقل 3 نفر کادر فنی داشته است که با این وضعیت برای حدود 70 نفر هم به عنوان اعضای کادر فنی تیم‌ها کارت صادر شد که با جمع این اعداد به وضوح مشاهده می‌شود، احیای شور و نشاط فوتبالی که هدف اصلی برگزاری این مسابقات بوده، حاصل شده است. نکته جالب توجه در جام سردار سلیمانی و شهید پورجعفری این بود که تیم‌ها باجنگندگی قابل ملاحظه‌ای در مسابقات شرکت می‌کردند و مدیران و مربیان هریک از تیم‌ها کاملا هدفمند در مسابقات حاضر شده بودند. از هر چهار گوشه استان در این مسابقات نمایندگانی حاضر بودند و با رقبای خود در گروه‌های مشخص شده مسابقه دادند اما افسوس بزرگ در این جام نیز عدم حضور تماشاچیان بود که به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی از حضور در ورزشگاه‌ها محروم بودند.

22

این مسابقات چندی پیش به مرحله سومش رسیده و 4 تیم صعود کرده به این مرحله باید با حریفان خود روبه‌رو شوند. تیم‌های شهدای جلال‌آباد زرند، شهرداری نجف‌شهر، شهرداری فاریاب و زنده‌یاد تیمور سالمی رودبار ۴ تیم راه یافته به مرحله سوم مسابقات قهرمانی فوتبال باشگاه‌های استان کرمان جام سردار شهید حاج قاسم و شهید حسین پورجعفری هستند. این مرحله از بازی‌ها نیز با اتمام ماه مبارک رمضان و خارج شدن استان کرمان از وضعیت قرمز شیوع کرونایی برگزار خواهند شد تا تکلیف فینالیست‌ها و سپس قهرمان مشخص شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز