پیام علی زینی وند استاندار کرمان به مناسبت روز کارگر

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۰۸:۴۶:۱۱
کد خبر: ۱۱۷۲۷۶۰
پیام علی زینی وند استاندار کرمان به مناسبت روز کارگر
استاندار کرمان به مناسبت روز کارگر پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ متن پیام علی زینی‌وند به شرح ذیل می باشد:

کارگران به عنوان نقش آفرینان اصلی در تولید و توسعه، یکی از مهمترین طبقات اجتماعی و اقتصادی کشور هستند که با وجود تمام تنگناها از هیچ کوششی برای شکوفایی و پیشرفت ایران دریغ نمی‌کنند و بی‌شک بخش عظیمی از پیشرفت‌های حاصل شده در مسیر اقتصادی و رشد کشور مدیون روحیه کار و تلاش خستگی ناپذیر کارگران شریفی است که موتور محرکه و بازوان پرتوان جامعه هستند.

همت و تلاش ستودنی قشر شریف کارگر در مسیر دست‌یابی به خودکفایی و استقلال کشور در طول بیش از چهاردهه از پیروزی انقلاب اسلامی و بویژه در برهه کنونی با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه که راه نجات اقتصادی کشور در تولید داخلی است و در شرایط سخت شیوع ویروس کرونا که اقتصاد دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده است، باعث شده است چرخ های صنعت،تولید، عزت و اقتدار از حرکت بازنایستد.

نامگذاری سال 1400 از سوی مقام معظم رهبری( مدظله العالی) با عنوان' تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ' نقش و جایگاه کارگران را بیش از پیش در توسعه همه جانبه کشور نمایان می کند و بدون شک توسعه و آبادانی این مرزو بوم و تحقق شعار سال در گرو تلاش‌های جامعه بزرگ کارگری است که با حمایت همه جانبه دولت و مردم برای پیشرفت و تعالی استان همت بگمارند.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از همه کارگران متعهد، سختکوش و پرتلاش استان کرمان و با ارج نهادن به زحمات تلاشگران عرصه اقتصادی، فرا رسیدن 11 اردیبهشت ماه روز کار و کارگر را به جامعه بزرگ کارگری تبریک و تهنیت عرض کرده و امیدوارم در سال پیش رو با همت تلاش‌گران این عرصه شاهد پیشرفت و توسعه روز افزون ایران اسلامی باشیم.

از خداوند متعال تندرستی و توفیق روز افزون کارگران عزیز در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری و شکوفایی اقتصادی و صنعتی کشور را مسألت می نمایم.

علی زینی وند

استاندار کرمان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز