جان باختن شش کارمند اداره برق کرمان

۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۱۵:۲۸:۰۲
کد خبر: ۱۱۷۴۴۴۸
جان باختن شش کارمند اداره برق کرمان
فرماندار کرمان گفت: ماموران اداره برق کرمان عصر روز گذشته در روستای هرمک بخش گلباف، حین انجام کار، در اثر وقوع بارندگی و طغیان رودخانه مفقود می‌شوند و تلاش‌ نیروهای امدادی و هلال‌احمر برای یافتن آن‌ها به نتیجه نمی‌رسد تا این‌که صبح امروز 14 اردیبهشت‌ماه پیکر بی‌جان کارمندان اداره برق شهرستان کرمان پیدا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی بابایی درباره‌ این اتفاق اظهار داشت: روز ۱۲ اردیبهشت‌ماه جاری بارندگی‌ها در بخش گلباف مشکلاتی ایجاد کرد که نیروهای ادارات برق، آب و راهداری شهرستان کرمان برای رفع مشکل به منطقه اعزام شدند.

او ادامه داد: ساعت پنج عصر روز گذشته نیروهای اداره برق شهرستان کرمان در حال پیگیری و بررسی قطعی برق بودند و علیرغم این‌که هوا در آن منطقه مساعد بوده ولی در بالادست (سه‌راهی نیبید) به سمت گلباف، بارش شدید تگرک اتفاق می‌افتد و به حدی این بارش شدید بوده که کل بیابان سفیدپوش می‌شود و پس از تگرک باران می‌بارد و حجم آب را چندین برابر می‌کند.

فرماندار کرمان اضافه کرد: «متاسفانه این سیل طغیانی باعث گرفتاری شش نفر از نیروهای اداره برق شهرستان کرمان شد و با وجود آن‌که از روز گذشته تلاش‌ها برای یافتن این افراد آغاز شد صبح امروز اجساد این شش نفر پیدا شد».

وی با اشاره به اعزام بالگرد هلال‌احمر به منطقه بیان کرد: «۷۶ نفر از نیروهای هلال‌احمر برای یافتن این افراد اعزام شده بودند و همچنین تیم‌های امدادی موتورسیکلت و بالگرد اعزام شده بود ضمن آن‌که  نیروهای سپاه و بسیج، نیروی انتظامی و بخشداری نیز همکاری داشتند».

بابایی افزود: «مصطفی ابراهیمی، محسن توکلی، مسلم دهقان، علیرضا جعفری، علی توسلی و محمد میرزاحسینی شش نیروی اداره برق شهرستان کرمان بودند که در راه خدمت جان خود را از دست دادند».

نظر شما