فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

اقدامات بی نظیر آموزش و پرورش استان کرمان در شرایط کرونایی مصداق عینی جهاد علمی، ایثار و فداکاری است

۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۰۸:۳۹:۲۴
کد خبر: ۱۱۷۴۵۹۰
اقدامات بی نظیر آموزش و پرورش استان کرمان در شرایط کرونایی مصداق عینی جهاد علمی، ایثار و فداکاری است
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اقدامات بی نظیر آموزش و پرورش استان کرمان در شرایط کرونایی مصداق عینی جهاد علمی، ایثار و فداکاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار حسین معروفی در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان به مناسبت گرامیداشت هفته معلم با تبریک هفته معلم از مجاهدت ها و ایثارگری های فرهنگیان در دوران کرونا تقدیر و تشکر کرد و افزود: جلوه های ویژه معلمی در زیست بوم کرونا برای همیشه تاریخ در اذهان مردم ایران اسلامی ماندگار خواهد بود.

وی با بیان اینکه معلمان شاخص ترین، دلسوزترین و موثرترین افراد در زندگی هر انسانی هستند، گفت: هیچ وقت اثرگذاری و لطف معلمان دوران ابتدایی خود را فراموش نمی کنم.

معروفی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش پایه و اساس انسان سازی و مسائل تربیتی در کشور است، تاکید کرد: همه‌ی نگاه ها باید برای تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت به آموزش و پرورش متمرکز شود زیرا پیشرفت و توسعه آینده کشور در هر زمینه ای در این دستگاه مهم و زیر ساختی رقم می خورد.

وی با تاکید بر همکاری و تعامل مجموعه های مختلف سپاه با آموزش و پرورش گفت: علاوه بر انجام رسالت سازمانی بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان، آماده هر گونه همکاری با آموزش و پرورش در زمینه های مختلف آموزشی، پرورشی، سازندگی و پیگیری روند یاددهی یادگیری دانش آموزان در شرایط سخت کرونایی هستیم.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به اجرای مجازی اردوی راهیان نور در استان اظهار کرد: تاکنون ۷ برنامه در این زمینه تهیه شده که بر اساس بررسی های انجام شده مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفته و اثربخشی خاصی داشته است.

احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از همکاری سپاه ثارالله با آموزش و پرورش گفت: سپاه ثارالله در چند سال اخیر در حل مسائل و مشکلات پیش روی نظام تعلیم و تربیت در استان پیش قدم بوده و اقدامات اثربخشی را در مناطق محروم استان از قبیل ساخت ۸۲۰ چشمه سرویس بهداشتی، توزیع کمک های مومنانه بین دانش آموزان بی بضاعت و پیگیری پویش لبخند رضایت را داشته است.

وی افزود: اقدامات بی نظیر بسیج دانشجویی استان در روستاهای دور افتاده و مناطق حاشیه ای شهرهای بزرگ در زیست بوم کرونا در زمینه آموزش به دانش آموزان موجی از خدمت به دانش آموزان مناطق محروم را در کشور رقم زد و الگوی موفقی برای سایر استان های کشور شد.

اسکندری نسب به جلوه های ویژه معلمی توسط معلمان استان از آغازین روزهای شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: معلمان با حضور در حیاط منازل، فضای آزاد، استفاده از شیشه ماشین، تدریس از روی تخت بیمارستان و .... نگذاشتند دانش آموزی از تحصیل باز بماند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز