کرمان میزبان فینال جام حذفی

۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۱:۲۴:۴۰
کد خبر: ۱۱۷۴۷۲۱
کرمان میزبان فینال جام حذفی
سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان از انتخاب این استان به عنوان میزبان جام حذفی فوتبال کشور خبر داد.

محسن سلاجقه در گفت‌وگو با برنا ضمن اعلام این خبر افزود: با پیشنهادی که از سوی ما به هیئت رئیسه فدراسیون مبنی بر برگزاری فینال جام حذفی در کرمان، مطرح شد هیئت رییسه فدراسیون فوتبال نیز با این پیشنهاد موافقت کرد و استان کرمان را به عنوان میزبان مسابقات فینال جام حذفی انتخاب کرد.

او ادامه داد: در جلسه هیئت رییسه پس از بررسی شرایط استان‌های مختلف، استان کرمان به عنوان میزبان فینال جام حذفی انتخاب شد.

سلاجقه اضافه کرد: البته با توجه به نتایج تیم گل‌گهر سیرجان در جام حذفی و این که اگر این تیم بتواند به فینال صعود کند،فینال در شهر کرمان برگزار خواهد شد که در غیر این صورت شهر سیرجان میزبان فینال مسابقات حذفی می‌شود.

سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان با بیان اینکه وجود آرامگاه مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای مردمان استان کرمان مایه خیر و برکت است، گفت: با نظر هیئت رییسه فدراسیون فوتبال هم مقرر شده برگزاری مسابقات چهارجانبه سردار شهید حاج سلیمانی هم به میزبانی کرمان در تقویم مسابقات سازمان لیگ گنجانده شود.

او در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری این مسابقات برای کرمان یک فرصت ارزنده است که قطعا از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز