استاندار کرمان:

معین‌های اقتصادی به تعهدات خود عمل کنند

۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۱۱:۴۲:۴۹
کد خبر: ۱۱۷۷۰۳۳
معین‌های اقتصادی به تعهدات خود عمل کنند
استاندار کرمان با بیان این‌که معین‌های اقتصادی باید تعهدات پذیرفته‌شده را انجام دهند، گفت: «تعهدات ایجاد شده توسط معین‌های اقتصادی که به امضای استاندار وقت و دستگاه‌های متولی و سرمایه‌گذار رسیده یک مساله‌ی اجتماعی تلقی شده و باید با رفع مشکلات، اجرایی شوند».

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی زینی‌وند در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان، با تاکید بر رفع بلاتکلیفی در پروژه‌های استان ازجمله طرح‌های گردشگری، بیان کرد: «مسائل و موانع طرح‌ها در جلسات کارشناسی و کارگروه‌ها باید رفع شود و در صورت غیرامکان‌پذیر بودن رفع چالش‌ها، مسئله کاملا مشخص شود».

وی ادامه داد: «معین‌های اقتصادی باید تعهدات پذیرفته را انجام دهند و در این خصوص ما و مردم از آنان مطالبه داریم، اگر کوتاهی هم از سوی سرمایه‌گذار و دستگاه‌ها وجود دارد باید مشخص شود».

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: «فرمانداران موانع را در سطح شهرستان پیگیری و رفع کنند و چالش‌ها هرجا که قابل رفع نیست به ستاد استانی آورده شود».

وی گفت: «تعهدات ایجاد شده توسط معین‌های اقتصادی که به امضای استاندار وقت و دستگاه‌های متولی و سرمایه‌گذار رسیده یک مساله‌ی اجتماعی تلقی شده و باید با رفع مشکلات، اجرایی شوند».

زینی‌وند افزود: «انجام ندادن پروژه‌های مصوب، موجب ایجاد نارضایتی مردمی می‌شود و مسائل اجتماعی ایجاد می‌کند لذا مدیران با ارائه‌ی راهکار با استفاده از ظرفیت قانونی باید به‌ فکر اجرای این طرح‌ها باشند».

وی اضافه کرد: «پنج معین اقتصادی مهم مس سرچشمه، گل‌گهر، جهاد نصر، بنیاد مستضعفان و جهان فولاد؛ صنایع و نهادهای اصلی استان کرمان هستند و هرکدام پذیرفتند که معین یک منطقه باشند لذا باید حتما به تکالیف خود عمل کنند».

استاندار کرمان ادامه داد: «این معین‌های توسعه استان کرمان تاکنون پروژه‌های اقتصاد مقاومتی خود را ارائه نکردند که با توجه به اقدامات ارزنده‌ی این شرکت‌ها، جای بسی تعجب دارد و باید در اسرع وقت پروژه‌های مورد نظر اقتصاد مقاومتی خود را در سال جدید تعریف و اعلام کنند».

وی گفت: «شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر برای احداث پروژه‌های توسعه‌ای مناسبی در شهرستان‌های رابر، ارزوییه، بم و کهنوج اعلام آمادگی کرده که با توجه به مطالبات مردم و استان باید به تعهدات خود عمل کند».

زینی‌وند خاطرنشان کرد: «اشتباهات فعلی برخی از معین‌های توسعه نباید فعالیت‌های مثبت گذشته را زیر سئوال ببرد».

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز