باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر در کرمان منهدم شد/کشف بیش از ۲ تن تریاک و هفت قبضه سلاح جنگی

۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۰۹:۳۸:۳۴
کد خبر: ۱۱۷۷۴۶۳
باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر در کرمان منهدم شد/کشف بیش از ۲ تن تریاک و هفت قبضه سلاح جنگی
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: قاچاقچیان بین‌المللی مواد مخدر که با استقرار در یک خانه روستایی حوالی شهرستان قلعه‌گنج در حال آماده‌سازی بیش از دو تن تریاک برای انتقال به استان‌های همجوار، از طریق مناطق کویری بودند، در عملیات پلیس کرمان دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار عبدالرضا ناظری با اشاره به ناکامی قاچاقچیان بین‌المللی و مسلح موادمخدر قبل از انتقال مواد، اظهار کرد: «رزمندگان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان و پلیس شهرستان قلعه‌گنج با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مسلح برای انتقال یک محموله‌ی سنگین مواد مخدر مطلع شدند».

وی افزود: «ماموران با رصد مستمر تحرکات اعضای این باند، خانه‌ی روستایی آنان را در حاشیه‌ی شهرستان قلعه‌گنج که برای آماده‌سازی و انتقال مواد مخدر در نظر گرفته بودند شناسایی و بلافاصله با طرح‌ریزی عملیاتی منسجم این مکان را تحت محاصره‌ی خود قرار دادند».

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: «ماموران ضمن هماهنگی قضایی به محل مورد نظر ورود و در بازرسی از دو دستگاه وانت نیسان و کاپرا پارک شده در آن‌جا، دو تن و 400 کیلو تریاک، هفت قبضه سلاح ممنوعه و مقادیر زیادی مهمات کشف و سه قاچاقچی را دستگیر کردند».

 وی با اشاره این‌که متهمان دستگیر شده همه از اعضای یک خانواده بودند، خاطرنشان کرد: «اعضای این باند قاچاق مواد مخدر که قصد داشت چنین محموله‌ی سنگینی را از طریق مناطق کویری به استان‌های همجوار انتقال دهند با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی رزمندگان پلیس ناکام ماندند».

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز