دادستان جیرفت:

دو کارمند راهداری جنوب به اتهام ارتشا و پولشویی بازداشت شدند

۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۰۹:۴۸:۳۲
کد خبر: ۱۱۷۷۴۷۱
دو کارمند راهداری جنوب به اتهام ارتشا و پولشویی بازداشت شدند
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت با اشاره به بازداشت دو نیروی راهداری و یک پیمانکار در جیرفت به اتهام ارتشاء و مشارکت در پولشویی، گفت: «دو نفر از کارکنان اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب استان کرمان به دلیل سوءاستفاده از جایگاه شغلی خود و تبانی با یک پیمانکار در یک فقره کلاهبرداری از طریق تایید صورت وضعیت‌های صوری قبل از تکمیل پروژه‌ها از سوی مجری طرح و نیز با اتهام مشارکت در پولشویی، دستگیر شدند».

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حسین سلامی از بازداشت دو نیروی راهداری و یک پیمانکار در جیرفت به اتهام ارتشاء و مشارکت در پولشویی خبر داد و بیان کرد: «متهمان این پرونده پس از تفهیم اتهام و صدور قرار وثیقه به دلیل عدم تودیع وثیقه، بازداشت شدند».

وی توضیح داد: «دو نفر از کارکنان اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با سوءاستفاده از جایگاه شغلی خود ضمن تبانی با یک پیمانکار در یک فقره کلاهبرداری از طریق تایید صورت وضعیت‌های صوری قبل از تکمیل پروژه‌ها از سوی مجری طرح مشارکت داشتند و اتهام مشارکت در پولشویی نیز در پرونده‌ی آن‌ها وجود دارد».

وی با تاکید بر این‌که کشف این جرایم در حوزه‌ی مفاسد اداری توسط یکی از مراجع امنیتی و با هماهنگی مقام قضایی انجام شد، خاطرنشان کرد: «پرونده‌ی مربوطه در شعبه‌ی اول بازپرسی ویژه‌ی رسیدگی به پرونده‌های مفاسد اقتصادی دادسرای جیرفت در حال تکمیل تحقیقات است».

دادستان جیرفت گفت: «بر خورد قاطع، بدون اغماض و بدون تبعیض با مفاسد اداری و اقتصادی یکی از اولویت‌های مهم مجموعه‌ی قضایی  است و دست‌اندرکاران مربوطه در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد».

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز