تشکیل هیات‌های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در کرمان

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۱:۲۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۹۶۰۳
تشکیل هیات‌های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در کرمان
دبیر ستاد انتخابات استان کرمان از تشکیل هیات‌های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در فرمانداری‌های استان کرمان طبق اعلام وزارت کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علیار اسکندری‌نسب عنوان کرد: در بررسی صلاحیت کاندیداهای شوراهای اسلامی شهرها، نتایج در هیات‌های نظارت مرکز انجام و در تاریخ مقرر (21 اردیبهشت ماه) به فرمانداری‌ها اعلام گردید.

وی افزود: از مجموع 345 کاندیدایی که در ارتباط با عدم احراز صلاحیت خود به هیات مرکزی نظارت اعتراض کرده بودند، 157 نفر تایید صلاحیت شدند، 150 نفر صلاحیتشان احراز نشد و مابقی نیز به تصمیم هیات‌های اجرایی و نظارت اعتراضی نکردند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمان ابراز داشت: صلاحیت شوراهای اسلامی روستاها نیز در هیات‌های نظارت بخش‌ها در دست بررسی است و نتایج آنها تا یکم و دوم خرداد ماه توسط بخشداری‌ها به اطلاع داوطلبان می‌رسد.

اسکندری‌نسب همچنین با اشاره برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 28 خرداد ماه گفت: فرمانداری‌ها براساس اعلام وزارت کشور از 21 اردیبهشت ماه موظف بودند که به مدت سه روز هیات‌های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری را تشکیل دهند که این کار در استان کرمان صورت گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز