فرمانده انتظامی استان کرمان عنوان کرد:

انهدام باند سرقت مسلحانه در رودبار جنوب

۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۰۹:۰۵:۴۷
کد خبر: ۱۱۸۰۵۰۰
انهدام باند سرقت مسلحانه در رودبار جنوب
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: باند سرقت مسلحانه که نیمه‌شب گذشته با حمله به یک قهوه‌خانه در توابع شهرستان رودبارجنوب با تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت، بیش از 20 میلیون ریال وجه نقد و دو دستگاه گوشی تلفن همراه صاحب مغازه را به سرقت برده بودند، در عملیات پلیس و درگیری مسلحانه منهدم شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار عبدالرضا ناظری از انهدام باند سرقت مسلحانه در شهرستان رودبارجنوب خبر داد و گفت: «حوالی ساعت 24 شب گذشته صاحب یک باب قهوه‌خانه در روستای «شاه‌آباد» از توابع شهرستان رودبارجنوب با سامانه‌ی 110 تماس گرفت و از سرقت مسلحانه‌ی چند نفر با یک دستگاه خودرو پژو 405 از مغازه‌اش خبر داد».

وی افزود: «بلافاصله تیم گشت پاسگاه نهضت‌آباد به محل اعزام و بنا به اظهارات صاحب این مغازه مشخص شد سه جوان مسلح به سلاح کلاش و کلت، وارد مغازه‌ی وی شده و ضمن تیراندازی اقدام به سرقت بیش از 20 میلیون ریال وجه نقد و دو دستگاه گوشی تلفن همراه وی کرده و از محل فرار کرده‌اند».

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: «با توجه به حساسیت موضوع و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان، بلافاصله طرح مهار در سطح شهرستان اجرا و ماموران با اقدامات فنی و پلیسی، در محدوده‌ی روستای محمدآباد، خودروی سارقان را شناسایی کرده و به آن دستور ایست دادند که سرنشینان این خودرو به سمت ماموران تیراندازی کرده و پس از تغییر مسیر خودرو و انجام حرکات خطرساز متوقف می‌شوند، ولی سرنشینان آن به تیراندازی به سمت ماموران ادامه می‌دهند که ماموران نیز مجبور به تیراندازی به سمت آن‌ها می‌شوند».

وی ادامه داد: «طی این درگیری دو نفر از سارقان با استفاده از تاریکی شب از دید ماموران خارج و نفر سوم نیز که از سارقان فرااستانی بوده به ضرب گلوله‌ی پلیس در محل فوت می‌کند».

ناظری یادآور شد: «ماموران در ادامه با اعلام فرار متهمان به پلیس شهرستان‌های همجوار موفق می‌شوند، متهم دیگر را که از ناحیه‌ی کتف زخمی شده و خود را به بیمارستان کهنوج رسانده بود، در همین بیمارستان دستگیر کنند».

وی با اشاره به این‌که اقدامات پلیسی برای بررسی سوابق احتمالی این متهمان در دست انجام است، اظهار کرد: «تلاش پلیس برای دستگیری سارق متواری ادامه دارد».

ناظری افزود: «پلیس با کسانی که امنیت و آرامش شهروندان را به هم می‌زنند برخورد می‌کند و مردم نیز باید در این راستا با خادمان خود در مجموعه‌ی پلیس همکاری داشته باشند».

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز