گرامیداشت روز روابط‌عمومی در هیئت فوتبال کرمان

۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۸:۲۴:۵۱
کد خبر: ۱۱۸۰۹۹۲
به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، آیین روز جهانی روابط عمومی با حضور سرپرست، دبیر، رئیس کمیته داوران و سایر کارکنان هیئت فوتبال استان کرمان در محل این هیئت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات نامگذاری شده که به همین مناسبت این روز با حضور سرپرست، دبیر، رئیس کمیته داوران و سایر کارکنان هیئت فوتبال استان کرمان در محل این هیئت گرامی داشته شد.

محسن سلاجقه سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان در این مراسم ضمن تبریک روز روابط‌عمومی به همه کارکنان این حوزه به ویژه مدیران روابط‌عمومی هیئت فوتبال در شهرستان‌ها و با تشکر از زحمات روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: امروزه، افکار عمومی عرصه رقابت بین تفکرات و دیدگاه‌های مختلف است و روابط عمومی، یک ابزار و هنر به منظور نفوذ در افکار عمومی به شمار می‌آید.

او افزود: وجود نهادی اثرگذار به نام روابط عمومی که به مثابهِ پُلی سازنده میان سازمان و مخاطبان نقش آفرینی می‌کند، مهم و حائز اهمیت است؛ چراکه این نهاد پاسخگو با ایجاد ارتباطی دو سویه به منظور ایجاد رابطه‌ای سازنده و مثبت بین سازمان، مردم و رسانه‌ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی گام بر می‌دارد.

سلاجقه تصریح کرد: روابط عمومی نقش‌های متفاوتی دارد از اطلاع رسانی گرفته تا مسئولیت‌های اجتماعی، شفافیت و گسترش سواد رسانه‌ای که باید این موضوعات را مدیریت کند.

علیرضا دادگر دبیر هیئت فوتبال استان کرمان نیز در این مراسم ضمن تبریک روز روابط‌عمومی و با تجلیل از خدمات روابط‌عمومی این هیئت گفت: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده به گونه‌ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

او افزود: ما نیز بر این باوریم که روابط عمومی پل ارتباطی مستحکم میان دستگاه‌ها و هر ساختار سازمانی با افکار عمومی جامعه است.

دادگر، این روز را به تمامی دست اندر کاران روابط عمومی تبریک گفت و برای همگان آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

در پایان این مراسم از خدمات و زحمات عرفان امیرخسروی مدیر روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان تجلیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز