امروز رخ داد؛

پیام استاندار کرمان به مناسبت اولین جشنواره جهانی نقاشی کودک شهرداری کرمان

۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۹:۱۳:۴۶
کد خبر: ۱۱۸۱۰۱۹
پیام استاندار کرمان به مناسبت اولین جشنواره جهانی نقاشی کودک شهرداری کرمان
استاندارکرمان به مناسبت اولین جشنواره جهانی نقاشی کودک شهرداری کرمان پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ متن پیام علی زینی وند به شرح زیر است.

'به نام خدا'

هنر وسیله‌ای برای خلق و تولید ارزش های اصیل و انسانی، از بارزترین راه‌های بشر برای توصیف و تبیین زیبایی‌های آفرینش و فرصتی برای شکوفایی استعدادهای نهفته درونی هر فرد و جامعه در مسیر ساخت تمدنی فرهنگی و جاودانه در طول تاریخ بوده است.

مردم استان کرمان در طول تاریخ، با الهام از طبیعت و فرهنگ، به خلق آثار زیبا پرداخته‌اند. استان کرمان با پیشینه تاریخی پربار در عرصه فرهنگ و هنر، ظرفیت تبدیل شدن به پایگاه هنر و گردشگری هنری را دارد و اولین جشنواره‌ جهانی نقاشی کودک کرمان، به عنوان حرکتی قابل تقدیر فرصتی برای معرفی بیشتر ظرفیت‌های استان کرمان است.

استان کرمان با اجرای برنامه های فرهنگی – هنری متعددی همچون جشنواره موسیقی نواحی سالهاست که در برگزاری برنامه های هنری بین المللی پیشتاز بوده و امیدوارم با تداوم این رویدادها شاهد خلق آثار زیبای هنرمندان در سطح استان کرمان، کشور و دنیا باشیم و هنر کرمان و کرمانی را آنگونه که شایسته ظرفیت های این استان است به دنیا معرفی کنیم.

جشنواره جهانی نقاشی کودک در جهت افزایش سطح آگاهی کودکان نسبت به ابعاد گوناگون زندگی، بالا بردن اشتیاق آن‌ها به مشارکت در رقابت‌های فرهنگی و اجتماعی با کودکان جهان در راستای خلق آینده‌ای بهتر و معرفی دیار تاریخی و فرهنگی کرمان به کودکان امروز و آتیه سازان فردا ، فضای استان را با نشاط و پر تحرک ساخته است.

اینجانب با تقدیر از زحمات و تلاش های موثر همه دست اندرکاران برگزاری این جشنواره ، امیدوارم میزبانی این رویداد هنری بویژه در شرایطی که شیوع بیماری کرونا منجر به کاهش تعاملات اجتماعی شده است، باعث ارتقای هر چه بیشتر فرهنگ، افزایش مهارت های ارتباطی، تجزیه و تحلیل بصری، توانایی ابراز وجود و خلاقیت آینده سازان این خطه و تعاملات بین‌المللی هنرمندان و فرهنگ جویان و معرفی بهتر استان کرمان شود.

بی‌تردید تداوم اجرای اینچنین برنامه هایی، فرصت‌های بیشماری را برای مردم این دیار بویژه کودکان در راستای تعاملات بین المللی به ارمغان می آورد. به امید روزی که شادی، لبخند و آرامش فارغ از نژاد، ملیت و جغرافیا سهم کودکان سراسر جهان باشد.

علی زینی وند

استاندار کرمان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز