رییس حوزه قضایی شهرستان رابُر منصوب شد

۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۰۸:۲۷:۲۴
کد خبر: ۱۱۸۲۰۱۶
رییس حوزه قضایی شهرستان رابُر منصوب شد
طی حکمی از سوی حضرت آیت ا… رئیسی، ریاست قوه قضاییه، منصور بلاغی اینالو، رییس شعبه 102 کیفری دو شهرستان سیرجان به سمت رئیس حوزه قضائی شهرستان رابر منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ در متن این حکم از سوی آیت ا… رئیسی آمده است :

 "امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیتهای سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستمدیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی و همراه با سرعت لازم  موفق و موید باشید".

آئین تودیع و معارفه رئیس جدید حوزه قضائی رابر  روز شنبه  اول خرداد ماه  با حضور دکتر یدا... موحد، رییس کل دادگستری استان و معاونین ایشان، امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم شهرستانهای رابر، بافت و ارزوئیه  در مجلس شورای اسلامی در رابر برگزار خواهد شد.

در این مراسم از خدمات و زحمات آقای محمد جعفری، رئیس سابق حوزه قضایی شهرستان رابُر تقدیر بعمل خواهد آمد و در همین رابطه طی حکمی از سوی حضرت  آیت ا… رئیسی،ر ئیس قوه قضاییه، جعفری به سمت مستشار دادگاه تجدیدنظر  استان کرمان منصوب شده است.

لازم به ذکر است انتصاب تمامی قضات و روسای حوزه های قضایی سراسر کشور، با امضای شخص آیت ا… رئیسی ،رییس قوه قضاییه صورت می گیرد.

گفتنی است آقای بلاغی اینالو از سال 1392 وارد دستگاه قضائی شده است و در سمت های دادیار شعبه اول دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهربابک، بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهربابک و از سال 1395 به عنوان رییس شعبه 102 کیفری دو شهرستان سیرجان به شهروندان خدمت نموده است.

بلاغی اینالو دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق از دانشگاه علوم قضایی تهران می باشد و هم اکنون در مقطع دکتری در دانشگاه شیراز درحال تحصیل می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز