بصیری معاون سیاسی، امنیتی استانداری کرمان:

فعالیت گروهی و جمعی در بوستان‌ها ممنوع است/ساعت کار پاساژها از ۱۰ صبح تا ۱۵ عصر/فعالیت رستوران‌ها فقط در فضای باز ممکن است

۱۴۰۰/۰۳/۰۲ - ۰۸:۰۶:۲۹
کد خبر: ۱۱۸۲۵۳۲
فعالیت گروهی و جمعی در بوستان‌ها ممنوع است/ساعت کار پاساژها از ۱۰ صبح تا ۱۵ عصر/فعالیت رستوران‌ها فقط در فضای باز ممکن است
بصیری معاون سیاسی، امنیتی استانداری کرمان با اشاره به ویرایش و تغییرات اعمال شده در طرح هوشمند محدودیت‌ها در دستورالعمل وزارت کشور، از ممنوعیت فعالیت گروهی و جمعی در بوستان‌ها خبر داد و گفت که ساعت کار پاساژها و مراکز خرید از 10 صبح تا 15 تعیین شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدصادق بصیری در ستاد استانی کرونا، وضعیت هشدار چهارگانه در استان را شامل 9 شهرستان نارنجی بافت، جیرفت، رفسنجان، زرند، سیرجان، شهربابک، قلعه‌گنج، کرمان و کهنوج و 14 شهرستان زرد اعلام کرد و افزود: «قلعه‌گنج از وضعیت قرمز خارج شده و اکنون شهر قرمز در استان نداریم».

وی با اشاره به ویرایش و تغییرات اعمال شده در طرح هوشمند محدودیت‌ها در دستورالعمل وزارت کشور در 25 اردیبهشت‌ماه، اظهار کرد: «دفاتر شرکت‌ها و حمل‌ونقل درون شهری به مشاغل گروه یک اضافه شده‌اند».

بصیری ادامه داد: «در مشاغل گروه 2، فعالیت گروهی و جمعی در بوستان‌ها ممنوع بوده و ساعت کار پاساژها از 10 صبح تا 15 تعیین شده است ضمن آن‌که آرایشگاه‌ها تنها با وقت قبلی امکان فعالیت دارند و فعالیت مراکز تهیه‌ی غذا و رستوران‌ها نیز صرفا با ارائه‌ی خدمات در فضای باز ممکن است».

وی یاداور شد: «در شهرهای قرمز که قبلا فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی کاملا تعطیل بودند، نماز‌های جمعه و جماعات و مراسم مذهبی در فضای باز با رعایت شرایط فاصله‌گذاری و زمان، امکان‌پذیر بوده و درب مساجد هم می‌تواند باز باشد و استفاده از شبستان برای نماز فرادی بلامانع است».

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان افزود: «در وضعیت نارنجی نیز فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و نماز جماعت، نماز جمعه و مراسم هیات‌ها با رعایت پروتکل‌ها در فضای باز ممکن است».

وی خاطرنشان کرد: «همچنین در شهرهای با وضعیت آبی منع ترددهای شبانه نیز برداشته شده است».

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز